Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Ulovila te popodnevna fjaka, a nemaš taj luksuz da možeš malo odrijemati? Evo kako vratiti energiju

Ulovila te popodnevna fjaka, a nemaš taj luksuz da možeš malo odrijemati? Evo kako vratiti energiju© www.profimedia.hr

Popodnevni odmor sasvim je prirodna potreba, no za mnoge danas, zbog dinamike života, nedostižan

Zemlje Mediterana njeguju siestu - odmor koji se poštuje jednako kao i najveći blagdani u godini. U popodnevnim satima, nakon ručka i prije, no što sunce popusti, Španjolci, Talijani, Grci pa i naši Dalmatinci, Istrani i Primorci zatvaraju škure i nestaju na nekoliko sati. 
 
Tada se u malim mjestima uz obalu čuju samo tišina i cvrčci umorni od žege. Ako ju, ne daj Bože, prekine zvonjava telefona, onaj tko zove kroz slušalicu će iskusiti sav bijes onoga kojeg je prekinuo u popodnevnom blaženom stanju, "podebljan" bijesom svih ostalih u ulici koji su čuli taj nesretni telefon.  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Visit Istria (@visitistria) on



I dok se u nekim krajevima mudro poštuje popodnevni odmor - ta prirodna potreba, u drugima se ljudi trude razbuditi nakon ručka i vratiti se natrag poslu. Ako spadaš u ovu drugu skupinu i nemaš vremena za odmor usred dana, primijeni neki od savjeta uglednog američkog liječnika Bindiyja Gandhija koji se bavi funkcionalnom medicinom. On zna kako podignuti energiju i koncentraciju u kratkom roku te drugi dio dana funkcionirati jednako svježe kao i ujutro.  

"Izađi na sunce na par minuta i izrazi zahvalnost na onome što imaš - ova mala praksa će ti u trenu promijeniti stanje", kaže dr. Gandhi dodajući kako su prirodni vitamin D iz sunca i mini mindfulness vrlo učinkoviti trikovi. 

U nastavku pročitaj što sve na dnevnoj bazi, a vrlo je jednostavno, možeš učiniti za sebe kako bi izbjegla popodnevnu "fjaku" i iskoristila najviše od dana.
 
Pametno biraj doručak

Ne kaže se bez razloga da je doručak najvažniji obrok u danu, a dr. Gandhi savjetuje da dan počneš sa zelenim smoothiejem i zdravim masnoćama poput maslinovog ulja ili avokada. Jednostavno u blender uz ostale sastojke ubaci i šaku mladog špinat te komad avokada ili par oraha. Kvalitetan i nutritivno bogat doručak držat će razinu šećera u krvi stabilnom, što znači da se kroz dan nećeš osjećati umornom.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sam (@stiritupwithsam) on

 
1/5
Skoči direktno na:
 
Komentari
+2