Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Prekid veze za vrijeme korone može biti posebno težak, evo kako se lakše nositi s posljedicama

Prekid veze za vrijeme korone može biti posebno težak, evo kako se lakše nositi s posljedicama© Unsplash

Situacija s karantenom dovoljno je stresna i bez velikih emocionalnih događaja, no prekid veze u ovo posebno vrijeme može imati i svoje prednosti

Prolaziti kroz prekid veze dovoljno je traumatično iskustvo samo po sebi. Period je to kada imaš svako pravo biti pod stresom, osjećati se izgubljeno i potreseno. Još kada tome dodaš pritisak samoizolacije i manjak društvenog kontakta s prijateljicama, dolazimo do pravog recepta za narušeno mentalno zdravlje. No iako ti se može činiti da je ovo najgore vrijeme za prekid, probaj na situaciju gledati drugačije. Prednost je što sada imaš vremena svoje emocije proživljavati u privatnosti svoga doma, bez socijalnog pritiska kolega s posla ili okoline. 
  
Svi tradicionalni načini pomoću kojih bi se mogla lakše nositi s prekidom, poput odlaska na koktel s prijateljicama, noćnog izlaska, putovanja ili čak započinjanja neke nove ljubavi, trenutno su nedostupni. Zato smo pronašli nekoliko savjeta koji ti mogu pomoći da i za vrijeme karantene iz prekida izađeš još jača i svjesna sebe
 
 
Razgovaraj s prijateljicama

Ono što cijelo vrijeme krivo shvaćamo je to da trenutno ne trebamo prakticirati društvenu izolaciju nego samo fizičku. To znači da odnose sa svojim prijateljicama i dalje trebaš održavati, samo što se ne bi trebale družiti osobno. Uz današnju tehnologiju nema potrebe da teške trenutke proživljavaš sama. Dopisuj se s prijateljicama preko poruka ili ih nazovi video pozivom. A ako trebaš dodatnu pomoć, postoje web stranice i aplikacije preko kojih možeš razgovarati s profesionalnom osobom poput psihoterapeuta. Osjećaje koji se u tebi javljaju najbolje ćeš osvijestiti i proživjeti ih ako o njima pričaš. 
 
 
1/5
 
Komentari
+2