Kako se nositi s depresijom nakon blagdana?

Kako se nositi s depresijom nakon blagdana?© Unsplash

Učinkoviti savjeti koji će ti pomoći da se izboriš s negativnim emocijama

Najveseliji mjesec u godini nam je završio, brojke su se okrenule i počela je jedna posve nova godina. Sve je nekako utihnulo.  Uskoro ćemo se svi vratiti svojim starim navikama i rutinama te uobičajenim obavezama.
 
Nakon blagdana često smo skloni osjećaju umora, bezvoljnosti, a mnogi se bore i s kojim kilogramom viška. Pred nama je siv i hladan siječanj, jedan od najdepresivnijih mjeseci u godini. Sve to, u kombinaciji s neispunjenim očekivanjima, može dovesti do postblagdanske depresije s kojom se danas bori sve veći broj ljudi.
 
Kod mnogih se javlja osjećaj tuge kada shvate da je blagdanska sezona završila i da se treba vratiti normalnom životu. Ako ti se čini kao da je sve prebrzo prošlo te se osjećaš tužno i pomalo depresivno, u nastavku otkrivamo nekoliko učinkovitih trikova koji mogu pomoći.
 
 
Foto: Unsplash

Meditiraj

Jedan od najboljih načina da se opustiš i riješiš nakupljenog stresa i teških emocija je meditacija. Uvedi je u svoju svakodnevnu praksu. Meditirati možeš rano ujutro ili pak navečer prije spavanja. Pronađi udobno mjesto, zatvori oči i samo duboko diši. Možeš upaliti i glazbu za meditiranje. Fokusiraj se na svoje emocije i izbaci sve što te tišti.

1/6
Skoči direktno na:
 
Komentari
+2