Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Kako otkliještiti živac u lumbalnom dijelu (išijas)

Kako otkliještiti živac u lumbalnom dijelu (išijas)

2 jednostavna načina koja će vam pomoći zaustaviti bol

Kada disk, uslijed protruzije, vrši pritisak na živac, dolazi do bola koji se pruža niz nogu. Ovo stanje je poznato kao išijas, piše uspesnazena.com. Išijas se odnosi na bol koja se javlja na putu živca koji se grana od donjeg dijela leđa kroz kukove i stražnjicu, i spušta se niz svaku nogu. Bilo kakvo narušavanje prostora, gdje živac prolazi, može rezultirati ukliještenjem.

Lumbalna bol se širi duž natkoljenice ispod koljena u list ili / i u stopalo. Bol je jaka, neprekidna, u vidu žarenja, s utrnulošću noge, što otežava pokrete. Najčešće se bol širi u jednu nogu, i jača je od bola u lumbalnom dijelu. Bol se pojačava noću, poslije dužeg stajanja, sjedenja, kihanja, kašljanja, i naprezanja.

Tradicionalno liječenje išijasa se najprije provodi uporabom odgovarajućih lijekova koje preporučuje liječnik. Ali, bolje je ne ograničavati se samo na korištenje lijekova protiv bolova.

Ako za vrijeme liječenja radite jednostavne vježbe za istezanje mišića, u kratkom vremenu ćete zaboraviti na bol.

Vježbe kod išijasa:

Vježbe za istezanje mogu biti od velike koristi jer pomažu smirenju upale, i samim tim, ublažavanju boli. Naravno, ispočetka neće biti lako, zato se vježbe izvode polako, povećavajući istezanje na izdahu.

Lezite na ravnu površinu, savijte nogu u kojoj osjećate bol i lagano je povucite k ramenu.
 

Kada osjetite istezanje, pokušajte zadržati nogu u takvom položaju 30 sekundi. Ispravite nogu, odmorite se malo, i napravite ovu vježbu još dva puta.


Opet, u ležećem položaju, savijte noge u koljenima i polako ih povucite ka grudima, ne odvajajući stražnjicu od poda.
Prekrižite noge, kao što je prikazano na slici, i uhvativši rukama, zdravu nogu povučete.