Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Jednostavna tehnika borbe protiv stresa: Čak i dok šetaš, možeš meditirati

Jednostavna tehnika borbe protiv stresa: Čak i dok šetaš, možeš meditirati© Profimedia.hr

Znaš li da postoji meditacija u hodu? Radi se o jednostavnoj tehnici zbog koje ćeš se osjećati prizemljeno, smireno i uravnoteženo

Meditacija u hodu potječe iz budizma i dio je prakticiranja mindfulnessa, odnosno usredotočene svjesnosti. Ova tehnika ima brojne prednosti i može ti pomoći da se osjećaš uravnoteženo i spokojno, te počneš više pratiti što se događa u tvojoj okolini, ali i psvijestiti svoje tijelo i misli. 
Tijekom meditacije u hodu možeš hodati u krug, ali i naprijed-natrag u ravnoj liniji, te na veće udaljenosti. Tempo je spor i ovisi o tehnici koju izabereš. Za početak je važno paziti na koji način se izvodi. 


(Foto: Unsplash)

Budi svjesna sadašnjeg trenutka 

Kako bi naučila biti usredotočena na svaki trenutak potrebno je vrijeme. Ovo je navika koja se treba usvojiti. Kad god možeš usmjeri pažnju na sadašnji trenutak, u bilo kojem trenutku u danu kada hodaš. Fokusiraj se na zvukove oko sebe, svoj dah i osjećaje. Obrati pažnju na svoje misli i promatraj kako dolaze i prolaze. Primijetit ćeš kako se ova praksa razlikuje od ubrzanog dnevnog hodanja. 

Meditacija u hodu često se kombinira s meditacijom u sjedećem položaju pa svakako možeš isprobati i ovu kombinaciju. Sjedni u udoban položaj pet do deset minuta prije ili poslije meditacije u hodu. Primijetit ćeš razlike između ove dvije vrste meditacije i otkriti što ti više odgovara. Kako napreduješ - možeš provesti više vremena u meditaciji.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Gisele Bu¨ndchen (@gisele) on

Važno je usporiti kretanje

Često kada je naš um užurban i naše tijelo se brže kreće. Uspori tempo čak i kada ti se čini da nemaš dovoljno vremena. Promatraj pojavljuje li se otpor u tvom tijelu ili disanju. Diši sporije postojanim tempom. Čak i ako kratko hodaš na ovaj način osjetit ćeš razliku. Promatraj kako napreduješ. 

Meditacija u hodu pomaže umu da se smiri, ali i donosi mnogo benefita za naše zdravlje. Ako loše spavaš ili imaš probleme s probavom moguće je pomoću ove tehnike stvoriti ravnotežu u tijelu. U nastavku provjeri na koje sve načine ova tehnika pomaže poboljšanju našeg fizičkog i mentalnog stanja.

 
1. Pojačava protok krvi u tijelu

Meditacija u hodu omiljena je kod ljudi koji dugo sjede. Hodanje pomaže da se poboljša cirkulacija u cijelom tijelu, posebno u nogama. Također pomaže kod ublažavanja osjećaja tromosti, ali i kod povećanja razine energije.


(Foto: Pexels)
1/10
Skoči direktno na:
 
Komentari
+2