Imala si stresan dan? Isprobaj ove tehnike disanja koje će ti pomoći ublažiti anksioznost

Imala si stresan dan? Isprobaj ove tehnike disanja koje će ti pomoći ublažiti anksioznost© Pexels

Čak i ako ne patiš od anksioznosti ili napada panike ponekad ćeš se naći u vrlo stresnim situacijama koje će poljuljati tvoje mentalno zdravlje. Nauči kako disanjem smiriti svoj um i vratiti harmoniju u život

Stres i anksioznost koja dolazi uz njega najveći su neprijatelji mentalnom zdravlju. Uz nezdravu prehranu i poroke poput pušenja i alkohola, stres je jedan od najvećih krivaca za mnoge moderne bolesti. Jesi li znala da žene u prosjeku imaju dva puta veće šanse patiti od stresa i anksioznosti nego muškaraca?
  
Najbolji način kako se boriti sa svakodnevnim stresom je potpuna promjena načina razmišljanja i životnog stila. Kako je to dugotrajan proces za koji trebaš puno volje i upornosti, u potrazi smo za nečime što je malo instantnije i što nam može pomoći u trenutku kada nam je najteže. Disanje je nešto što nam se čini da dolazi instinktivno i da ne postoji šansa da netko može krivo disati, ali to nije istina.
 

Plitki udah i neujednačen ritam disanja mogu ostaviti posljedice na tvom tijelu, ali i umu. Pronašle smo nekoliko jednostavnih tehnika koje će ti pomoći pronaći pravilan ritam disanja i vratiti te u ravnotežu.

Bilo bi najbolje da prilikom vježbi disanja budeš na mirnom i ugodnom mjestu koje ti neće izazivati dodatni stres. Ako nisi u mogućnosti izdvojiti se iz situacije, pronašle smo i nekoliko vježbi koje možeš izvesti i na poslu ili školi.

  
Brojenje

Ova thenika jedna je od omiljenih jer je vrlo jednostavna i možeš ju izvoditi u bilo kojem trenutku i bilo gdje. Postoji dva načina izvođenja, ovisno o tome koje ti više odgovara. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Crystal Perez Illustrations (@crystalperezillustrations) on



Prva je 4-4-4 tehnika u kojoj četiri sekunde udišeš, četiri sekunde držiš dah i četiri sekunde izdišeš. U glavi možeš zamisliti trokut i kako tijekom svakog koraka kliziš po jednoj od stranica. 

Druga tehnika je 4-7-8, što znači da udišeš četiri sekunde kroz nos, dah držiš sedam sekundi i na kraju izdišeš na usta osam sekundi. 
1/5
Skoči direktno na:
 
Komentari
+2