Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

"Super" namirnice koje morate konzumirati u trudnoći

"Super" namirnice koje morate konzumirati u trudnoći

Želite pružiti svom djetetu maksimum i za vrijeme trudnoće? Onda u prehranu uvrstite ove namirnice

Svi mi znamo da se moramo hraniti zdravo, a to posebno vrijedi u trudnoći kada odgovornost imate i za svoje djetešce. Kod odabira namirnica na kojima će vam se bazirati prehrana morate odabrati one koje će imati najviše nutrijenata potrebnih vašoj bebi koja se razvija.

Primjerice, za vrijeme trudnoće potrebni su vam proteini i kalcij za izgradnju kostiju i tkiva djeteta. Potrebno vam je i više folne kiseline koja je također potrebna za pravilan razvoj, kao vi više željeza koji će pomoći crvenim krvnim stanicama prenositi kisik do vaše bebe.

U svemu tome pomoći će ove super namirnice.

Jaja
Jaja su izvrstan izvor proteina koji pruža djetetu veoma potrebne amino kiseline. Sadrže i pregršt vitamina i minerala, uključujući i kolin, koji je potreban za razvoj bebinog mozga. Međutim, pobrinite se da ne jedete nedovoljno kuhana ili sirova jaja.

Jogurt
Jogurt pruža proteine, kalcij i probiotike koji grade imunitet, održavaju zdravu razinu šećera u krvi i zdravlje probavnog trakta. Osim toga pomoći će i sa zatvorom koji često muči trudnice.

Bobičasto voće
Borovnice, maline, kupine i ostalo bobičasto voće veoma je ukusno, a i prepuno vitamina C, kalija, folne kiseline i vlakana. Trudnicama će koristiti i brusnice  jer trudnoća donosi povećani rizik od infekcija mokraćnog sustava. Brusnica djeluje kao prirodni antibiotik u urinarnom traktu pružajući posebne hranjive tvari koje smanjuju sposobnost bakterija da se zadržavaju u urinarnom traktu.

Špinat
Ovo lisnato zeleno povrće sadrži vitamin A, kalcij, B-vitamine i folnu kiselinu za energiju i razvoj djeteta. Špinat je također poznat po svojim svojstva zaštite očiju zbog luteina, što doslovno djeluje kao sunčane naočale za oči, pomažući i vama i vašem djetetu.

Namirnice bogate omega-3 masnoćama
Omega 3 masne kiseline iz ribe (srdela, list, oslić, haringa, losos, som) i algi - kao i lanenih sjemenki i ulja - potiču zdrav, razvoj bebinog mozga, kao i krvožilnog sustava. Koje ribe je sigurno jesti u trudnoći pročitajte OVDJE.

Grahorice
Dodajte smeđi, crni, bijeli i crveni grah, crnooki grah, leća, slanutak ili zrna soje u svoju prehranu. Jedite ih kao varivo, na salatu ili kao prilog. Osim što su bogati proteinima i vlaknima, također su odličan izvor hranjivih tvari kao što su željezo, folna kiselina, kalcij i cink.

Još zdravih namirnica:
  • batat
  • brokula
  • avokado
  • chia sjemenke
  • orašasto voće
  • nemasno meso
  • svježe iscijeđeni sok od naranče
  • zobene pahuljice
  • lisnato zeleno povrće
Izvor: webmd.com
fitpregnancy.com
thebump.com
Foto: © Foton - fotolia
 
Komentari
+2
 
ajsa_90
  • 14.8.2016 20:10:04
  • Bodova: 10
  • Prijavi
Prije trudnoće skoro sve namirnice sa liste sam jela kao luda, posebno špinat i zeleno lisnato povrće. Od početka trudnoće (5 sam mjesec) ne mogu da gledam u ovo povrće a tek da konzumiram :(
kuota
  • 2.8.2016 19:26:57
  • Bodova: 19606
  • Prijavi
Sve ovo jedem i inače, jer i nama koje nismo trudnice trebaju zdrave namirnice.
bumbela
  • 1.8.2016 13:55:08
  • Bodova: 17711
  • Prijavi
Držala sam se ovakvih namirnica jer ih i inače konzumiram, ali isto tako sam jela i bureke i pizze, što mi se jelo... Pazila sam jedino na ribu koja ima previše žive i nisam jela sirovo/termički neobrađeno meso i ribu.
nyna_31
  • 1.8.2016 11:21:26
  • Bodova: 16016
  • Prijavi
Ja sam u trudnoći jela sve što mi se jelo.Nikada nisam gledala kaj je zdravo kaj nije.Ako mi se jeo hamburger jela sam,ako mi se jela kutija keksa jela sam.Uspješno sam kile vratila:)
astoria
  • 1.8.2016 11:15:42
  • Bodova: 25740
  • Prijavi
i bez trudnoce je potreban ovakav nacin ishrane.
nimfyca
  • 1.8.2016 11:05:52
  • Bodova: 70322
  • Prijavi
90% tih namirnica i imam u svojoj prehrani i inace...