Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Alma Premerl Zoko: 'Modna frendica' onima koje ne znaju što obući

Alma Premerl Zoko: 'Modna frendica' onima koje ne znaju što obući© Nikola Zoko

Predstavljamo našu modnu savjetnicu koja će ti svaki mjesec davati savjete na što moraš paziti kod odabira odjeće kako bi bila 'bolja ja'

Autorica je dva modna priručnika 'Alma savjetuje',  aktivni predavač u modnoj školi Profokus, a njezine modne savjete godinama gledamo na TV ekranima
 
Ustaje svakog dana nešto nakon 6, uz šalicu kave odgovara na brojana modna pitanja brojnih žena ( možete je i vi zatražiti besplatan modni savjet na www.modniALMAnah.com). U 8 počinje raditi na uredničkom mjestu modnogALMAnaha, kad s timom dogovara dnevne aktivnosti i bira teme koje ćete čitati.  Prvi dio dana završava u radioni gdje se svakodnevno šije njezin modni brend AlmaFashion, a onda kreće na teren… Brojna snimanja na kojima je stilistica, modna savjetovanja namijenjena svim ženama u Zagrebu, Puli, Varaždinu, Osijeku, Rijeci, Ljubljani…  Uvijek nasmijana, sretna i zadovoljna poslom kojeg obožava Alma nam je ispričala kako je zapravo sve počelo i kako je od modne novinarke postala 'modna frendica' svima koji ne znaju što obući!   
  • Kako si postala modna stilistica?
Ne znam točno koji je to bio trenutak. Diplomirana sam novinarka, 15 godina sam radila u print izdanjima - prvo Tena, a onda Arena u modnim i lifestayle rubrikama. Bila sam na svim FW-ovima u Milanu i Londonu, pisala o trendovima ali i komadima koji se po uzoru na ono što nam serviraju na pistama puno povoljnije može kupiti u trgovinama. Intervjuirala sam poznate, a onda te iste poznate ispitivala pitanja koja su mučila naše čitateljice- pitaj Ninu koje su to hulahupke koje nose, čija je haljina u kojoj se Seve pojavila na nekoj dodjeli nagrada… I tako znala sam sve što tko nosi, koliko je platio, gdje i vrlo brzo sam sve što sam znala počela dijeliti  s čitateljima. Sjećam se da mi je netko tada od poznatih žena rekao 'ma ti ćeš biti moja stilistica' od čega sam se sva ukipila. Stilistica- bez obrazovanja?! Tada sam upisala Profokus modnu školu koja je radila po formuli francuskih škola, kako bih izbrusila znanje i o modi znala još više. Obrazovanje, iskustvo i moja želja da svakoj ženi budem desna ruka u pronalasku idealne odjeće nekako se spojilo i danas sam tu gdje jesam sa svojom metodom. Sve se bazira na građama tijela i pravilima po kojima se trebaju odjenuti jabuke, kruške, kvadrati…, svako je tijelo potencijal za najbolju sliku, moda je igra a mi smo ti koji određujemo pravila, a savršen stil je onaj koji koketira s bontonom. Na kojeg mnogi zaboravljaju…   


(FOTO: Nikola Zoko)
  • Tko su ti najčešće klijenti?
Vi, vaša mama, njezina kuma, menadžerice, žene koje nose uniformu na poslu a onda kad ulaze u 'civilku' ne znaju što odjenuti. Sve žene koje imaju problem s građom tijela, koje od silnog modnog diktata više ne znaju što odabrati, za one koje 'nemaju oko za modu' i one koje variraju s kilažom… Ja sam stilistica za svaku ženu koja baš poput svake druge stvari u svojem životu ( zdravlje, ljepota, obrazovanje) i modu želi uzeti u svoje ruke. Važna je samo odluka i prvi korak kontakt sa mnom i priča kreće. 
 
  • Kako izgleda jedno modno savjetovanje?
Prije svakog modnog savjetovanja napravim kratak brifing - moram znati kako žena izgleda, koliko joj je godina, čime se bavi i kako je njezino tijelo izgledalo unatrag pet godina. Dogovaramo mjesto na kojem  se nalazi odjeća koja je primjerena za njezinu osobnost i krećemo. Na početku modnog savjetovanja uvijek pružam priliku ženi da još jednom opiše sebe staru- kako izgleda, što najviše voli na sebi… Komentari koje čujem uvijek su suprotnost od onoga što zapravo ja vidim u ogledalu.  Malo žena u startu voli sebe i svoje tijelo. To mijenjam prvo. U idućih 90 minuta koliko traje modno savjetovanje pronalazim konkretne kombinacije, pokazujem sve varijante odijevanja, savjetujem boje, modne detalja i na kraju, ako nam modno savjetovanje završava privatnim shoppingom odaberem komade koji se međusobno dobro kombiniraju i kroz koje se vidi modna promjena. Isto tako u shoppingu se obavezno mora kupiti jedan stilski potpuno novi komad opisan 'ovo ne bi ni pogledala u dućanu' jer on je upravo ono zbog čega će žene dobiti najviše komplimenata. Isprva to klijentica ne zna, ali u roku nekoliko dana uvijek mi stigne poruka - ona haljina koju si mi savjetovala, ono je vrh, svi su je pohvalili!  

 
  • Koja je cijena modnog savjetovanja? 
Cijena modnog savjetovanja je 300 kuna (plus pdv) što je mislim dostupno svima.  
 
  • Koji su univerzalni savjeti kojih bi se svaka žena trebala pridržavati prilikom odabira odjeće?
Biti iskrena prema svojem tijelu! Ne volim svoje noge, imam ružne ruke, vidi mi trbuh, samo jedem su emocionalni opisi, ne realno stanje. Svako je tijelo lijepo na svoj način, svi živimo s nedostatcima građe tijela i to treba znati prekriti. I da, boje su te koje podižu sve, kad bi svatko nosio barem pet različitih boja u svakoj sezoni odijevanje bi bilo puno bolje. 
  • Postoje li neki rašireni mitovi o odijevanju koji zapravo nisu točni?
O da - crvena stoji plavušama, mršava si nosi usko, žene građe tijela kruška trebaju nositi tajice i tunike, plavo i crno se ne mogu kombinirati, radim u školi pa ne nosim novu odjeću da je ne uništim…  Ima dosta toga što žene koriste kao argument za loše odijevanje. Crvena, kao i svaka druga boja ima 50 nijansi i svatko može odabrati nijansu koja mu pristaje, previše mršavim ženama uski komadi umanjuju ženstvenost, kruškice bi trebale tajice zamijeniti trapez hlačama, a tunike asimetričnim majicama, plavo i crno je kraljevska kombinacija koja je idealna za crveni tepih, a učiteljice su prvi uzori i dječacima i djevojčicama, pa ih molim da se uvijek lijepo odjenu i krenu na posao. Ja sam zbog svoje učiteljice postala modna savjetnica

  • Koji je tvoj omiljeni stil?
Biti svoja! Dakle, pronaći idealne krojeve koji laskaju građi tijela, boje koje mi daju ono nešto i kad sam umorna i krenuti s modnim kombiniranjem. U svojem stilu imam nekoliko pod stilova koje biram ovisno o tome gdje idem i sve volim začiniti modnim detaljima. Slaba sam na obuću, prstenje i torbe.  
  • Reci nam nešto o svojoj liniji odjeće? Kako si počela kreirati odjeću? 
Uvijek sam voljela prekrojavati odjeću, od staroga raditi novo tako da je bilo samo pitanje vremena kad ću krenuti sa svojim modnim brendom ALMAfashion.  I ta mi je priča došla slučajno, a razvila se u jednu super priču koju žene vole. Sve što dizajniram zapravo na napravljeno za određene građe tijela tako da s potpisom ALMAfashion možete pronaći duboke hlače u trapez, asimetrične tunike, haljine koje su u trendu ali bez zamjerki (prekratka, preuskih rukava).
  • Kome si namijenila svoju kolekciju?  
Svim ženama koje žele biti u trendu, ali ne biti žrtva trenda. Onima koje vole primjerice animal print, ali ga ne nose kao cijeli grad. Onima koje imaju obline ( veličina 42/44) i koje ne mogu 'stati' u ništa što se nudi na tržištu, onima koje su duhom mlade, u najboljim godinama i koje svoj stil odmaknuti od stila svojih 20-godišnjih kćeri! Zapravo moj brend AlmaFashion nosi poruku svega što radim i to žene vole. Za sada se prodaje u Zagrebu ( Jabuka, Kruška…,Ilica 36), u Ljubljani ( Hruška, Jabolko..), Roses outletu ( HR designe), u Rijeci ( Šinjorina),  Slavonskom brodu ( Showroom)… 

  • Zašto se trgovine u kojima se prodaje tvoj brend zovu kao voćarne? Jabuka, kruška…  
Prvi specijalizirani shop ( Hruška, Jabolko…/ kruška, jabuka) čije ime zvuči kao voćarna otvoren je prije pet godina u Ljubljani. Nastao je nakon istraživanja o građama tijela u Sloveniji. Tamo su žene pretežno kruške ( širi bokovi i bedra). Dugo smo čekali zagrebačku adresu i znala sam da kad bude da će i to biti priča o 'voću'. Zapravo o građama tijela koje su zapravo polazište za odijevanje. Hrvatice su pretežno jabučice ( naglašen trbuh, prsa, šira ramena i jako lijepe noge) pa je upravo Jabuka došla na prvo mjesto u nazivu koncept stora. Kad ćemo otvarati ovakav shop u Splitu primjerice zvati će se Pješćani sat… 
  • Imaš li kakav zanimljiv savjet za odabir odjeće za proljeće 2019? 
Zovite me u pomoć :). Šalim se - osnovni je savjet definirajte jedan stil kojeg ćete nositi i onda u njemu istražujte vlastite mogučnosti i okvire. Na taj ćete način u ormaru imati odjeću koju ćete međusobno moći kombinirati. 
 
Komentari
+2