Super trikovi za vitku liniju za koje vjerojatno niste znali

Super trikovi za vitku liniju za koje vjerojatno niste znali

Nekoliko super savjeta koji će vam pomoći kod mršavljenja

Ljetni dani su stigli pa je prekasno govoriti o tome što trebate učiniti da biste smršavili do ljeta. Ipak, ako muku mučite s viškom kilograma nikad nisu naodmet korisni savjeti koje je dobro znati.

Iako ste možda već čuli za neke od njih, za neke vjerojatno niste znali, a i uvijek se dobro podsjetiti na korisne stvari. Stoga vam u nastavku donosimo nekoliko super savjeta koji će vam pomoći pri mršavljenju i borbi s viškom kilograma.

Riječ je o kreativnim savjetima koje možete primijeniti svaki dan i uz koje vam gubitak kilograma neće biti izazov niti težak posao. Neke od navedenih aktivnosti mogu biti i izuzetno zabavne pa ćete ih zacijelo bez problema uvrstiti u svoju rutinu. 

Mnogi ljudi pokušavaju sve i svašta kako bi izgubili kilograme, a ne shvaćaju da je zapravo najvažnije promijeniti neke od svojih navika te umjesto njih u svoju svakodnevnu rutinu uvrstiti korisne trikove. 

Počnete li ove trikove prakticirati svaki dan, kroz određeno biste vrijeme mogli izgubiti i do nekoliko kilograma. 


1. Počnite vrtlariti

Vrtlarenje je odlična aktivnost iz više razloga. Osim što opušta, pomaže vam i da sagorite kalorije. Naime kod vrtlarenja non stop nešto radimo, hodamo amo-tamo, stojimo pa se saginjemo i klečimo te tako možemo sagorjeti i do 300 kalorija na sat. Osim svega toga, ako se posvetite toj aktivnosti s ljubavlju imati ćete ukusne i zdrave plodove iz vlastita vrta. Volite li biljke, to je vjerojatno jedna od najboljih aktivnosti koju možete prakticirati za gubitak kilograma, a vaš će rad na kraju biti nagrađen ukusnim plodovima i osjećajem zadovoljstva. 

2. Jedite iz manjih tanjura

Jedan vrlo koristan trik kad želite izgubiti kilograme je da jedete iz manjih tanjura. Riječ je o optičkoj varci pa ćete na taj način vrlo vjerojatno pojesti manje hrane. Istraživanja su pokazala kako su danas tanjuri, pa time i obroci, mnogo veći nego su bili prije nekoliko desetljeća, a to djelomično i objašnjava zašto je pretilost danas veći problem nego je bila u prošlosti. 

3. Pijte vruću vodu s limunom svakog jutra

Topla voda s limunom savršen je napitak za početak jutra. Pijte ju natašte svako jutro pola sata prije doručka i uskoro ćete primijetiti pozitivne rezultate. Osim što potiče probavu, eliminira toksine, a može čak i obuzdati apetit. Ako se pokušavate odviknuti od kave ili čaja, ovo je savršen napitak za početak dana i pomoći će vam u gubitku kilograma. 

4. Plešite

Jedna od najkreativnijih aktivnosti za mršavljenje je ples. Dovoljno je 20 minuta plesa dnevno da vam ubrza puls, a koju god vrstu plesa odabrali to će povoljno utjecati na vaše zdravlje. Osim što oblikuje tijelo, ples eliminira stres, poboljšava držanje i ojačava mišiće. 

5. Koristite afirmacije

Stručnjaci tvrde da naš jezik i način razmišljanja imaju velik utjecaj na naša uvjerenja i navike, a priča koju sami sebi pričamo svaki dan kroz pozitivne afirmacije može biti veliki motivator kod gubitka kilograma. 

6. Vježbajte jogu

O dobrobitima joge napisani su članci i članci pa se nećemo mnogo ponavljati. Joga je savršen način za oblikovanje tijela, relaksaciju i eliminaciju stresa. Ne želite li plaćati poduku za tečajeve na internetu su dostupni mnoge snimke u kojima je precizno objašnjeno kako izvoditi pojedine vježbe. Dakle, sve što vam je potrebno je malo interesa i volje i lako ćete jogu uvrstiti u svoju svakodnevnu rutinu. Jutro je najbolje doba dana za vježbanje joge jer na taj način dan započinjete pozitivnom energijom. Uz jogu možda nećete izgubiti mnogo kilograma, ali će vam svakako pomoći na tom putu. 

7. Spavajte malo duže

Dulje spavanje pomaže kod mršavljenja jer i dok spavamo sagorijevamo kalorije. Na taj način sprečavate  kasno noćne i rano jutarnje pohode na frižider koji mogu uništiti vaš trud kad je riječ o gubitku kilograma. 

8. Izbjegavajte doručak u uredu

Radite li u uredu, vrlo vjerojatno ujutro preskačete doručak jer znate da ćete ga imati na poslu. Doručak u uredu najčešće uključuje nezdrava peciva i mnogo kave, a to nije baš najbolji način za započeti dan. Umjesto toga, ustanite malo ranije kako bi doma pripremili zdrav doručak poput voća i žitarica koji će vas zasititi, a mnogo je zdraviji odabir. Ne jede li vam se odmah dok ustanete, možete pripremiti zdrav doručak koji ćete ponijeti na posao. Također, dok ste na poslu uz sebe uvijek imajte bocu vodu koja će vam ugasiti žudnju za raznim slasticama i grickalicama. 

9. Isplanirajte svoj jelovnik

Stvar koja vam može dati izuzetno dobre rezultate kad je riječ o gubitku kilograma je planiranje jelovnika. Planiranje jelovnika pomaže vam da donosite bolje odluke vezane uz odabir namirnica koje svakodnevno jedete. Ako ne planirate unaprijed već odluke o obrocima donosite spontano tada vaši izbori vjerojatno nisu baš najmudriji. Stoga svaki tjedan isplanirajte obroke za svaki dan u tom tjednu i tako ćete se moći hraniti mnogo zdravije.  

A koji su vaši trikovi za vitku liniju?
 
Izvor: weightloss.allwomenstalk.com
Foto: marin/Freedigitalphotos.net
 
Komentari
+2
 
erik
  • 13.7.2015 18:08:17
  • Bodova: 28924
  • Prijavi
nema mršavljenja bez vježbanja i života bez kolača,slatkiša i slaniša
bigulica
  • 11.7.2015 21:15:49
  • Bodova: 3578
  • Prijavi
Nemam problema sa linijom.. ali ima stvari ovdje kojih se pridrzavam :)
-butterfly-
  • 11.7.2015 18:10:11
  • Bodova: 8019
  • Prijavi
A svasta..Ali rado bi ja spavala malo duze :)
fiamma
  • 11.7.2015 12:10:22
  • Bodova: 13326
  • Prijavi
Ah, sve je to lijepo pročitati, ali se tečko toga pridržavati.
mikica61
  • 10.7.2015 18:42:01
  • Bodova: 125845
  • Prijavi
nemam više vitku liniju
cosvr
  • 10.7.2015 14:19:40
  • Bodova: 908
  • Prijavi
Slazem se s ovim za spavanje, ali ne zato sto se trose silne kalorije tokom njega, vec sto je covjek odmorniji i bolje funkcionira kad je naspavan, manje je nervozan i umoran, ima vise energije i nije potrebno toliko hrane i kave da se organizam pokrene. Voda s limunom - kome pase samo naprijed, meni te kisele stvari ujutro samo jos vise podstaknu lucenje kiseline pa sam jos gladnija. Dodala bih jos da se treba jesti za stolom, ne s nogu, ne ispred TV-a i ne istovremeno radeci nesto drugo. Isto tako izbjegavati jesti vise nego sto je potrebno uz onu ostalo jos malo, steta da se baci.