Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Stalno ste gladni? Ovo su namirnice koje će vas zasititi

Stalno ste gladni? Ovo su namirnice koje će vas zasititi

Postoje nutritivno vrlo vrijedne namirnice koje će vas zasititi na dulje vrijeme, a u nastavku vam otkrivamo neke od njih.

Imate li problema s viškom kilograma, a stalno ste gladni, onda biste trebali više pažnje obratiti na svoju prehranu i namirnice koje jedete.
 
Izbjegavajte štetne namirnice koje sadrže prazne kalorije te naglo podižu razinu šećera u krvi i umjesto toga u svoju prehranu uvrstite hranu koja obiluje vlaknima i vitaminima i od koje ćete se dulje osjećati sito.
 
Prejedanje, kao i konstantno 'grickanje' svega što vam dođe pod ruku vrlo je štetna navika, a može se pojaviti iz mnogih razloga i u bilo koje vrijeme. Razlozi mogu biti emocionalne i fizičke prirode, a jedan od najčešćih razloga je taj da vam glavni obrok nije bio dovoljno hranjiv pa vaše tijelo i dalje žudi za hranom.
 
Postoje nutritivno vrlo vrijedne namirnice koje će vas zasititi na dulje vrijeme, a u nastavku vam otkrivamo neke od njih.
 
Bademi
 
Tražite li si zdravi snack između obroka kad vas uhvati glad, razmislite o bademima. Obiluju E vitaminom, magnezijem i zdravim masnoćama i zbog toga su vrlo zasitni, a izuzetno zdravi. Najbolje ih je jesti čiste, bez ikakvih dodataka i nepržene.
 
Zeleno lisnato povrće
 
Istraživanja su dokazala višestruke pozitivne učinke zelenog lisnatog povrća poput kelja, špinata i salata na zdravlje, a pokazalo se i da značajno povećavaju osjećaj sitosti u usporedbi s drugim vrstama povrća. Primjerice, budete li prije glavnog obroka jeli zelenu salatu, unijeti ćete manje kalorija i vaše tijelo neće toliko žudjeti za nezdravim namirnicama.

Maslac od kikirikija
 
Osim što je izuzetno ukusan, maslac od kikirikija je i vrlo zdrav jer pozitivno utječe na razinu šećera u krvi te povećava proizvodnju hormona koji su povezani s osjećajem sitosti. No važno je da maslac bude prirodan i bez ikakvih dodataka koji su štetni.

 
Grožđice
 
Volite li jesti slatko, trebali biste obratiti pažnju na grožđice koje su odlična zamjena za nezdrave slatkiše. Vrlo su zasitne, a sadrže i antioksidante koji pozitivno utječu na zdravlje srca.
 
Jaja
 
Iako se o jajima i njihovom učinku na ljudsko zdravlje naveliko raspravljala, a mišljenja stručnjaka i dalje se prilično razlikuju, činjenica je da su jaja u umjerenim količinama zdrava. Odličan su izbor za doručak je sadrže bjelančevina pa ćete se dulje osjećati sito i manje ćete posezati za nezdravim grickalicama. Obiluju vitaminima i mogu se pripremiti na razne načine.

 
Tofu
 
Prvenstveno je namijenjen vegetarijancima, no tofu može biti itekako okusan znate li ga pripremiti na pravi način. Pomaže regulirati razinu kolesterola i povoljno utječe na krvni tlak, a također obiluje bjelančevinama i vrlo je zasitan.
 
 
Ovo su samo neke nutritivno vrlo vrijedne namirnice koje će povoljno utjecati na vašu sitost pa ih svakako uvrstite u svoj jelovnik imate li problema s prejedanjem i grickanjem nezdrave hrane koja loše može utjecati na vašu kilažu.
 
Komentari
+2
 
astoria
  • 6.8.2018 13:58:05
  • Bodova: 25711
  • Prijavi
Vocé sa cimetom... Domaci sok sa suvim vocem...
alope
  • 6.8.2018 13:27:37
  • Bodova: 8026
  • Prijavi
Majoneza i vrećica čipsa su zakon
vmarina
  • 6.8.2018 10:51:47
  • Bodova: 46265
  • Prijavi
Ja od badema samo vise grickam.