Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Stalno si gladna? Isprobaj ove trikove

Stalno si gladna? Isprobaj ove trikove© Unsplash

Ovi će ti trikovi pomoći da suzbiješ svoju žudnju za nezdravim namirnicama

Osjećati glad je normalna pojava, no što ako si stalno gladna? To bi mogao biti problem i ukazivati na to da ti apetit nije pod kontrolom. Mi žene osobito smo sklonije stalno nešto grickati, a bilo da to činiš zbog PMS-a ili pak zbog dosade, ta navika nije nimalo dobra i može itekako loše utjecati na tvoj struk i brojke na vagi.
 
Važno je pronaći uzrok stalne gladi, a najčešće se on krije u nedovoljno izbalansiranoj prehrani. Jedeš li previše šećera i ugljikohidrata, a malo proteina i vlakana, onda i nije čudno da stalno žudiš za nezdravim grickalicama. Jedi hranu bogatu hranjivim tvarima i tvoj će mozak primiti signale koji govore da si sita.  
 
Postoje mnogi učinkoviti trikovi za suzbijanje žudnje za nezdravom hranom te za održavanje idealne težine, a mi ti u nastavku otkrivamo neke od njih.
 

Foto: Unsplash

Jedi više proteina i vlakana

Studije su pokazale kako je vrlo važno unositi kvalitetne proteine jer su vrlo hranjivi i dugo će te držati sitima. Meso, riba i jaja sadrže najviše proteina, a pomoći će ti i mliječni proizvodi poput zrnatog sira, primjerice. Proteine je najbolje jesti za doručak.

 
Vlakna
 
Namirnice koje su bogate vlaknima također su vrlo zasitne i smanjuju glad, a najviše vlakana u sebi imaju žitarice. Primjerice, kvinoja je odličan izvor proteina, dok zob i heljda poboljšavaju osjećaj sitosti. Jedi ih za doručak uz voće i jogurt.

 
 
1/5
 
Komentari
+2
 
ella102
  • 7.3.2019 21:09:36
  • Bodova: 6873
  • Prijavi
Ja zadnjih par mjeseci samo trpam u sebe. Koliko god se trudim biti jaka i oduprijeti se, jednostavno nejde. Pod velikim sam stresom i kad krene glad, onda mozak samo na hranu misli...posljedica svega je da sam postala malo prase. Situacija se pocela smirivati pa sad krecem u borbu s kg.
anna-herman
  • 7.3.2019 20:05:48
  • Bodova: 54654
  • Prijavi
Inače nisam stalno gladna, ali danas nemam pojma što mi je. Nema što nisam stavila u usta i od jela i od pića.
dodaa
  • 7.3.2019 18:52:11
  • Bodova: 30517
  • Prijavi
Ima još jedan trik. To je samo kontrola jer pazim što jedem.