Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Stalno imate želju za slatkim? Ovih 5 jednostavnih taktika pomoći će da pobijedite ovaj problem!

Stalno imate želju za slatkim? Ovih 5 jednostavnih taktika pomoći će da pobijedite ovaj problem!

Čokolada, keksi, kolači... Je li moguće suočiti se i pobijediti ove moćne neprijatelje vitke linije?

Želja za čokoladom, keksima ili bilo čim slatkim nije nešto neuobičajeno. U stvari prilično je uobičajeno. Stanovnici svih modernih zemalja imaju ljubavnu aferu sa šećerom, pa tako i oni Lijepe naše, što nije čudno jer istraživanja su pokazala kako šećer može izazivati ovisnost jednaku teškim drogama.

No znamo da su šećeri najgori neprijatelji zdravlja i vitke linije, zato se s njima treba što prije suočiti. Što onda napraviti? Krenite malim koracima. Ove jednostavne taktike pomoći će vam da pobijedite svoju opsesiju slatkim!
 
Educirajte se


Šećer je posvuda. Čak i ljudi koji svjesno čine napor da jedu zdravo možda bi bili šokirani kada bi saznali koliko je šećera u njihovoj "zdravoj" hrani. Tek kada postanete svjesni koliko koja namirnica i hrana koju jedete ima šećera, dodanog ili prirodnog možete se uhvatiti u koštac s ovim problemom.

Iako smatramo da brojanje kalorija često može biti obmanjujuće, praćenje unosa šećera tijekom mjesec dana može biti jedno od najvažnijih iskustava koja možete na svom životnom putu do boljeg zdravlja i vitke linije. Danas su dostupne brojne besplatne aplikacije u koje možete unositi i u njima pratiti svoju prehranu.
1/5
 
Komentari
+2
 
vmarina
  • 10.1.2019 9:23:40
  • Bodova: 45498
  • Prijavi
Secer ne koristim,al mi se desi nekad zelja za cokoladom i kad uzmem cokolade skuzim da to nije taj okus iz zudnje.
canyon
  • 10.1.2019 9:03:17
  • Bodova: 10140
  • Prijavi
U svemu treba uzivati, umjereno. Volim kolace, kremirane i u njima uzivam nedjeljom ili na festama ali zato preko tj prakticiram lchf i mogu vam reci da sam sama sa sobom zadovoljna.
tanija
  • 10.1.2019 7:52:24
  • Bodova: 292
  • Prijavi
Ne pijem kavu pa mi nije problem izbaciti bijeli šećer kojeg ne uzimam dugo vremena osim nekad u crnoj čokoladi ali s min. 85% kakaa...sada ima kupiti i crnih čokolada bez šećera...osim toga uzmem nekad suho voće (volim najviše suhe smokve i datulje...) klasična kolače s bijelim šećerom sad odavno izbacila i ne fale mi..jedino kada dođem negdje u goste uzemem komadić i onda primijetim da mi je to sve preslatko...
anna-herman
  • 9.1.2019 21:10:10
  • Bodova: 54243
  • Prijavi
Ne znam što bih rekla... Zamaraju me savjeti o prehrani i izbacivanju ovoga ili onoga. Činjenica je da neki ljudi pretjerano konzumiraju šećer, ali ne smatram da je potpuno izbacivanje bilo koje skupine namirnica dobro. Ja sam ovisnik o voću, a opet ima ljudi koji mi sole pamet o šećeru u voću, mada mi se čini da je ipak bolje pojesti voće nego kolač. Ali ako mi se jede kolač, pojest ću ga. I ako sam u PMS - u pretjerat ću u čokoladi bez grižnje savjesti.
ninaa3
  • 9.1.2019 18:13:11
  • Bodova: 92162
  • Prijavi
Odlični savjeti! Hvala Vam! Jedem previše slatkoga i zaista moram tome stati na kraj.