Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Sedam veganskih savjeta za brže gubljenje kilograma

Sedam veganskih savjeta za brže gubljenje kilograma

Koje će vas prehrambene navike dovesti bržem topljenju suvišnih kilograma?

Kathy Freston, autorica bestselera 'Veganist: Lose Weight, Get Healthy, Change the World', lansirala je svoj najnoviji uradak 'The Lean: A Revolutionary (and Simple!) 30-Day Plan for Healthy, Lasting Weight Loss' koji obiluje savjetima kojima ćete steći, ali i zadržati željenu liniju.

Donosimo sažetak i osnovu na kojoj počiva cijela knjiga, sedam savjeta za zdrave prehrambene navike koji će pomoći svima u zadatku gubljenja suvišnih kilograma i očuvanju vitke figure – zauvijek.
 
Freston, koja je prošle godine inspirirala Oprah Winfrey i njezina 378 zaposlenika da tjedan dana budu vegani, u svojoj novoj knjizi potiče ne-vegane da se okrenu prema biljnoj prehrani te samim time zdravom i svjesnom življenju.
 
1. Zamijenite mlijeko ne-mliječnim zamjenskim napitcima
 
Ako ste lakto-vegetarijanac ili ne-vegan, Freston sugerira da prestanete konzumirati mlijeko te da ga zamijenite napitcima od soje, riže, badema ili konoplje.
 
2. Svakodnevno konzumirajte šaku punu orašastih plodova
 
Orašasti plodovi sadrže proteine i 'dobre' masnoće te vlakna. Svome doručku dodajte šaku sirovih neslanih oraha ili sjemenki, savjetuje Freston. Orašasti plodovi potiču metabolizam, što znači da kada ih konzumiramo, brže 'izgaramo' masnoće.
 
3. Svojoj prehrani dodajte lan
 
Budući da vegani i vegetarijanci ne konzumiraju morske plodove, moraju potrebe za omega-3-masnim kiselinama nadopuniti lanom. Dodajte bilo kojem obroku dvije velike žlice mljevenih sjemenki lana jednom dnevno. Njegov slatkasti orašasti okus ide uz veliki broj namirnica.
 
Osim toga, lan je bogat vlaknima pa dobro ide uz svaki plan mršavljenja. Siromašan je ugljikohidratima a bogat vitaminima B kompleksa te odličan izvor omega-3 masnih kiselina. Koncentrirani je izvor vlakana poznatih pod imenom lignan koji dobre bakterije u našim crijevima pretvara u moćno oružje u borbi protiv raka.
 
4. Jedite super-hranu
 
Goji bobice, čokolada, chia sjemenke, borovnice i kelj odlična su super-hrana, što podrazumijeva izuzetno snažne namirnice pune hranjivih tvari koje pojačavaju vitalnost, energiziraju, detoksiciraju te jačaju imunološki sistem ljudskog tijela.
 
5. Povećajte porciju povrća
 
Zašto jesti samo jednu vrstu povrća po obroku kada svoj tanjur možete natrpati raznim vrstama hranjivih tvari?! Umjesto da za večeru jedete samo jednu vrstu povrća zašto ne biste tri?! Probajte, recimo, buču u maslacu od orašastih plodova, kelj i šparoge... Što više vrsta povrća jedete, to ćete jesti više vlakana i vode te ste tako na dobrom putu za gubitak viška tjelesne težine.
 
6. Izbacite meso s jelovnika
 
Freston promovira bez-mesnu prehranu te savjetuje postepeno izuzimanje životinjskih proteina iz svakodnevne prehrane. Počnite s jedim obrokom dnevno sve dok meso potpuno ne eliminirate iz svog jelovnika.
 
Nakon nekoliko tjedana vegetarijanskog načina prehrane, vaš metabolizam će se dosta ubrzati. Biljnim proteinima obiluju: seitan, tempeh, grah, leća, tofu i svi proizvodi koji ih sadrže.
 
7. Kontrolirajte svoje porcije
 
Veliki tanjuri znače i velike porcije hrane. Stoga, kako biste smršavjeli, koristite manje posuđe. Preporučljivo je koristiti malu zdjelicu za tjesteninu kao mjeru za količinu glavnog jela.
 
Preuzeto s: Naturala.hr
 
Komentari
+2
 
bartul123
  • 2.11.2013 17:07:40
  • Bodova: 88
  • Prijavi
nije lako uvijek odoljeti čokoladi
didona
  • 17.10.2013 18:19:11
  • Bodova: 19170
  • Prijavi
Većinom se pridržavam, ali slabosti nekada prevladaju.
zvijer
  • 16.10.2013 19:15:08
  • Bodova: 6786
  • Prijavi
kao paleo dijeta http://zena.hr/clanak/dijete/paleo_dijeta_-_mrsavljenje_uz_povratak_korijenima/3047
aywy
  • 16.10.2013 18:58:26
  • Bodova: 48418
  • Prijavi
Odlični savjeti i funkcioniraju 100%,to je jako sličan princip palea,samo što ja povremeno papam i meseko,ali odličan način prehrane i jako jako zdrav za sve dobi,spolove i uzraste
anke
  • 16.10.2013 18:37:23
  • Bodova: 31186
  • Prijavi
Uh koliko negativnih komentara... Ako se nekome ne svidja - super, nitko vas ne tjera da to konzumirate.
xerinija
  • 16.10.2013 16:48:43
  • Bodova: 64340
  • Prijavi
Ništa novo... ne volim savjete tog tipa... osim toga, za takvu prehranu treba imati i vremena, a ja kad dođem doma oko 16h gledam što bih najbrže pripremila... i ne pada mi na pamet kuhati 5 vrsta povrća... volim jesti i voće i povrće, ali i jogurt i mliječne proizvode (mlijeko samo u kavi) i ne pada mi na pamet da to ne konzumiram... volim i tjesteninu, krumpir i rižu, a meso općenito jako malo jedem - 2-3 obroka tjedno, a i tada je porcija mesa valjda manje od 50 grama... salame recimo (više) uopće ne jedem, osim izuzetno, ali jedem sireve (sve)... ove napitke od soje, riže... badema... nekako mi se ne čini kako nešto što bih voljela probati...
dragica76
  • 16.10.2013 16:37:29
  • Bodova: 41928
  • Prijavi
više mi se sviđaju oni šta se hrane kao praljudi nekad u pećinama, vegani mi nisu baš
boo91
  • 16.10.2013 14:52:50
  • Bodova: 5701
  • Prijavi
sve poznato
fiamma
  • 16.10.2013 12:40:24
  • Bodova: 13295
  • Prijavi
Da se ne bi mlijeka i mliječnih proizvoda odrekla... Pih, ni da mi život o tome ovisi!
cimetimed
  • 16.10.2013 12:36:28
  • Bodova: 44644
  • Prijavi
po ovome bih trebala biti naomi campbell ;)