Pravila za brže gubljenje kilograma

Pravila za brže gubljenje kilograma

Pridržavajte se prehrane temeljene na ovih 6 komponenti

Našem je tijelu potrebna energija da bi nam organizam mogao nesmetano funkcionirati. Često ljudi pogrešno misle da bi trebali jesti samo niskokalorične namirnice žele li izgubiti kilograme. 

Ako vježbate, svakako biste si trebali osigurati i adekvatnu prehranu koja će vam dati dovoljno energije i snage. 

Prehrana većine ljudi bazirana je na rafiniranim ugljikohidratima kojima nedostaju vlakna i koja se brzo probavljaju te nakon njih ubrzo budemo gladni. Na taj način riskiramo i veći unos kalorija. Da biste to izbjegli, pridržavajte se prehrane temeljene na 6 komponenti koje su neophodne svakom ljudskom organizmu, a koje su to otkrivamo vam u nastavku:

Vlakna

Dnevno bismo trebali unijeti barem 20 grama vlakna, a ona se nalaze u voću, povrću i cjelovitim žitaricama. Osobito se fokusirajte na namirnice koje obiluju vlaknima ako pokušavate smršavjeti jer nam vlakna pomažu da se dulje osjećamo sitima. Istraživanja su pokazala kako žene koje jedu namirnice bogate vlaknima imaju manji rizik od dobivanja viška kilograma. Veći unos vlakana tijekom vremena rezultira sveukupnim manjim unosom kalorija. 

Kalcij i D vitamin

Kalcij i D vitamin neophodni su za izgradnju zdravih i čvrstih kostiju, a istraživanja su također pokazala kako mogu pomoći i kod mršavljenja. Mliječni su proizvodi glavni izvor kalcija i D vitamina, a možete ih uzimati i u obliku suplemenata. 

Zdrave masnoće

Zdrave su masnoće mononezasićene masne kiseline i omega-3 masne kiseline koje se nalaze u uljima, orasima, avokadu, određenim ribama i čokolade! Dnevno biste trebali pojesti 3-4 obroka koja sadrže zdrave masnoće. Studije su pokazale kako zdrave masnoće, osim što su dobre za srce, također pomažu da se dulje osjećamo sitima. 

Proteini

Proteini odnosno bjelančevine uz vodu su najvažnija tvar u ljudskom organizmu. Meso poput ribe i bijele piletine obiluje proteinima, međutim proteini se nalaze i u mahunarkama, soji te u mliječnim proizvodima. Osim što su bitan nutrijent, proteini nam također pomažu da se dulje osjećamo sitima, a to su potvrdila i brojna istraživanja. 

Voda

Dobro je poznata informacija kako je vrlo važno piti 2 litre vode dnevno za nesmetano odvijanje svih funkcija u organizmu.  Voda nam također pomaže i da izbacimo štetne tvari iz tijela jer potiče detoksikaciju i sagorijevanje kalorija. Želite li smršavjeti, izbacite sokove, gazirane i zaslađene napitke poput kave i cappuccina te ih zamijenite običnom vodom i biljnim čajevima. 

Zeleni čaj

Osim što je iznimno zdrav, zeleni čaj također pomaže i kod mršavljenja. Pokazalo se kako katehini, antioksidansi koje zeleni čaj sadrži, potiču mršavljenje te pomažu kod sagorijevanja kalorija.
 
Komentari
+2
 
teenaa_pc
  • 10.11.2017 8:21:26
  • Bodova: 1848
  • Prijavi
Također ne volim zeleni čaj ( iako volim tipa stolisnik, maslačak i sl.). Nekada je naporno znati šta je potrebno unosti, ali treba se informirati. Jer ne valja jesti u prazno, odnosno pojesti i biti gladan za pola sata. Svaka info uvijek dobro dođe.
orange
  • 29.10.2017 11:22:30
  • Bodova: 231
  • Prijavi
Sve ovo već prakticiram, osim zelenog čaja, jednostavno mi smeta nešto u njemu.
jubica
  • 27.10.2017 10:10:45
  • Bodova: 13343
  • Prijavi
sve sam ovo već znala, ali nije na odmet podsjetiti se :-)
mbbs
  • 27.10.2017 8:08:55
  • Bodova: 2122
  • Prijavi
Sve pada u vodu ako nema čvrste volje......
vlatkah
  • 26.10.2017 9:25:45
  • Bodova: 22453
  • Prijavi
Zeleni čaj ima opor okus, ali godinama ga pijem i navikla sam na njega :) :) Još da sredim koljeno pa da i kretanje uključim :) :)
Moderator
-nany-
  • 26.10.2017 6:39:09
  • Bodova: 134159
  • Prijavi
Žuti caj mi ima bolji okus, a mislim da je o sastavu jednak zelenom. Dobri savjeti, uz dosta kretanja rezultati sigurno dolaze.