Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Poslije dijete: jedite razumno!

Poslije dijete: jedite razumno!

Ako ste nakon dijete smršavili, vaši problemi s težinom nisu trajno riješeni.

Osnovno je pravilo da vaš jelovnik planirate ne samo za vrijeme dijete, nego i kasnije. Pogledajte što smijete jesti, a što je bolje izbjegavati.

Tko je zadovoljan svojom težinom? Jedno je istraživanje pokazalo da u Njemačkoj više od 50 posto žena želi biti vitkije. A gotovo 20 posto je više od 15 puta, često uzalud, pokušalo držeći različite dijete biti korak bliže željenoj liniji. No, i ukoliko ste nakon dijete smršavili, vaši problemi s težinom nisu trajno riješeni. Tko želi ostati vitki, mora jesti razumno. Osnovno je pravilo da vaš jelovnik planirate ne samo za vrijeme dijete, nego i kasnije. Držite li se nekoliko zlatnih pravila, uopće nije teško održavati željenu težinu.

• Neka na vašem jelovniku bude mnogo povrća. Ono ne samo da će vam zavarati želudac, nego je puno vitamina i minerala.
• Jedite samo nemasno meso, nemasne mliječne proizvode i zdrave ugIjikohidrate, kao krumpir, rižu i žitarice.
• Nemojte nekontrolirano jesti slatkiše i grickalice. Jabuka ili jogurt imaju malo kalorija, a stišavaju glad.
• Ugledajte se u Francuze: pojedite salatu kao predjelo. Tako ćete utažiti najveću glad i imati osjećaj sitosti. Isti rezultat postići ćete popijete li čašu mineralne vode 10 minuta prije obroka.
• Ako niste previše gladni, nemasna juha popuniti će prazninu u želucu.
• Jednom tjedno uvedite voćni dan i tada izbjegavajte posjete prijateljima.
• Kupujte čokoladu samo u malom pakiranju . Kupite li nešto veću, biti ćete u napasti da ju cijelu pojedete.
• Bavite se sportom najmanje jednom tjedno: idealno je plivanje, vožnja biciklom i gimnastika za problematične dijelove tijela.
• Važite se jednom tjedno.
• Ostaci jela su velika napast! Stoga je najbolje da ih odmah bacite.
• Veće porcije zamrznite.

Najbolje je kuhano

Hraniti se zdravo i umjereno, a ujedno unositi sve što je potrebno organizmu i ne debljati se, znači i paziti kako hranu pripremamo. Odrecite se teške kuhinje s puno zaprške, masnoće i jakih začina. Hrana na lešo ne samo da se lakše priprema, nego je i probavljivija i mnogo zdravija.

Uz sve to, neka vam postane navika da pijete mnogo tekućine, najbolje vodu, nezaslađeni čaj ili limunadu. Time ćete olakšati izmjenu tvari u organizmu i pospješiti probavu. Ne podliježite eventualnim lošim prehrambenim navikama vaših ukućana. Potrudite se da i njih pridobijete i naviknete na lakšu hranu. Vama će biti lakše kuhati, a ujedno će i oni će biti zdraviji.

 
Komentari
+2
 
bad_girl4291
  • 12.2.2009 16:54:18
  • Bodova: 317
  • Prijavi
lakse je reci nego uraditi.