Poslije 40-e nije jednostavno smršavjeti, ali mi imamo dobre savjete

Poslije 40-e nije jednostavno smršavjeti, ali mi imamo dobre savjete© Unsplash

Kada želimo izgubiti kilograme uvijek nam se čini da je toj bolan i težak proces, ali uz dobre savjete može biti vrlo jednostavno

Gubitak kilograma vrlo je osjetljiva stvar, posebno kako imamo sve više godina. Kilogrami se lakše sakupljaju, a teže ih je izgubiti. Ipak, ako ne postoje neki zdravstveni problemi moguće je uz promjenu životnog stila lagano doći na željenu kilažu.  Vrlo je važno paziti da s godinama ne dobijemo višak kilograma jer oni mogu štetno utjecati na zdravlje, a onda može doći do razvoja dijabetesa i kardiovaskularnih bolesti.

Male promjene u našoj svakodnevici mogu utjecati na povećanje energije i smanjenje kilograma ili zadržavanje postojeće težine. Svi ovi prijedlozi u nastavku su znanstveno utemeljeni i uz njih će doći do ubrzavanja metabolizama, ali i što je vrlo važno za srednje godine - vratit će nam se energija.


(Foto: Pixabay)
 
1. Dugine boje na tanjuru

Nakon 30-e godine možemo početi primjećivati prve znakove starenja, ali i da nam se metabolizam počeo usporavati. Jedan od najčešćih simptoma starenja je smanjenje proizvodnje spolnih hormona poput testosterona, estrogena, progesterona i hormona rasta (GH). Svi ovi hormoni presudni su u održavanju čiste mišićne mase i željenog izgleda tijela.

Jedan od najvažnijih načina za održavanje ravnoteže je da unosimo u tijelo kvalitetne namirnice. Da bismo tijelu osigurali potrebne minerale, vitamine i zdrave masti za proizvodnju hormona, trebamo razmisliti jedemo li različito povrće u boji, organsko meso i mliječne proizvode, te ribe i plodove mora s niskim udjelom žive poput lososa, srdele i skuše. Neke od dobrih primjera zdravih masnoća uključuju maslinovo ulje, avokado, kokosovo ulje i orašaste plodove, objašnjava stručnjak za fitness i life coach Jeb Burns za YourTango.


(Foto: Pixabay)
1/7
Skoči direktno na:
 
Komentari
+2
 
irija
  • 26.9.2020 20:38:22
  • Bodova: 51313
  • Prijavi
Kretanje,zdrava prehrana i dobar san.