Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Pet najboljih savjeta za gubitak kilograma ako imaš preko četrdeset godina

Pet najboljih savjeta za gubitak kilograma ako imaš preko četrdeset godina© Pixabay

Izgubiti višak kilograma u četrdesetima može biti pravi izazov, ali uz ove jednostavne strategije sve je moguće, kažu nutricionisti

Biti u četrdesetima je zapravo divno  - iskustvo, mudrost, ali svaka žena i zna što želi od života. Svakako to nisu godine kada se vrijeme troši na nepotrebne stvari. Istina, jedna od promjena koja se može osjetiti u tim godinama su fizičke promjene. Metabolizam je sporiji što se održava na kilograme, puno ih je lakše ih dobiti, ali teže ih je izgubiti. Međutim, ništa nije nemoguće, žene danas izgledaju fantastično bez obzira na dob. Pogledajmo samo Jennifer Lopez, na vrhuncu je svoje karijere u pedesetima, a izgleda kao da kod nje vrijeme puno sporije prolazi.
 
Nutricionistkinja Cynthia Sass za Health objasnila kojih pet strategija može pomoći u održavanju idealne težine, ali i kod gubitka kilograma.

Smanji unos, ali nemoj izbacivati ugljikohidrate
Ugljikohidrati su gorivo, a cjeloviti poput svježeg voća, integralnih žitarica i krumpira sadrže vitamine, minerale, vlakna i antioksidanse. Potpuno izbacivanje ugljikohidrata lišava tijelo važnih hranjivih sastojaka. To može dovesti do nuspojava poput konstipacije, umora i razdražljivosti. Ali nakon četrdesete dnevni unos ugljikohidrata treba biti manji. Najbolje je jesti optimalnu količinu hrane (izaberi tikvu umjesto kruha), a ugljikohidrate smatrati dodatkom obroku, a ne kao glavni dio obroka. 

Jedi više povrća
Povrće bez škroba treba biti glavni dio obroka, a onda oko njega graditi ostatak obroka. Nutricionistkinja često svojim klijentima preporučuje jednu šalicu povrća za doručak, i po dvije šalice za ručak i večeru. Najmanje pet šalica dnevno (jedna porcija je veličine teniske loptice) osigurat će vrijedne hranjive sastojke i pružiti zaštitu od bolesti. Povrće će također povećati sitost, regulirati razinu šećera u krvi i pomoći da probava bude zdrava. Povrće treba kombinirati s proteinima, dobrim masnoćama i manjim porcijama ugljikohidrata i prehrana će postati uravnotežena. 


(Foto: Pixabay)

Budi oprezna s alkoholom
Kako ističe nutricionistkinja, mnoge žene ne vide promjene na kućnoj vagi sve dok ne smanje unos alkohola ili ne naprave pauzu. Žene koje piju alkoholna pića imaju povećan rizik od pretilosti. Ako navečer popiješ pola boce vina, može doći do nekoliko problema. Alkohol potiče apetit pa ćeš možda jesti više, često bez razmišljanja. Drugo kada se alkohol konzumira, njegova razgradnja postaje glavna zadaća u tijelu. Treće, previše alkohola može poremetiti san i zdravlje što je izravno povezano s metabolizam i nagomilavanjem masnoća u trbuhu. 

Nemoj jesti dijetalnu hranu ili ići na dijetu
Mnogi ljudi "ostaju" u nekim starim načinima razmišljanja. Jedna od njih je konzumiranje dijetalne hrane napravljene od umjetnih kemikalija koje imaju manje kalorija, šećera, ugljikohidrata ili masnoća. Dijetalna hrana može uništiti apetiti, potaknuti upale, uništiti zdrave bakterije u crijevima koje utječu na broj kilograma. Istraživanja također pokazuju da prelazak na cjelovitu prehranu povećava sagorijevanje kalorija, što znači da će ti to pomoći da lakše izgubiš kilograme. Umjesto smrznute niskokalorične večere radije odaberi juhu i salatu.

Svaki dan konzumiraj tamnu čokoladu
Pet kockica tamne čokolade s udjelom kakaa većim od 70% sadrži manje od 250 kalorija, a sadrži antioksidanse, minerale i vlakna. Čokolada će opustiti tijelo, poboljšati raspoloženje i san. Istraživanja potvrđuju da tamna čokolada smanjuje stres i pomoći će da se utaži potreba za visoko kaloričnom hranom. 
 
Komentari
+2