Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Odlične grickalice s malo ugljikohidrata

Odlične grickalice s malo ugljikohidrata© Unsplash

Ukusni prijedlozi za sve koji izbjegavaju ugljikohidrate

Svi mi volimo jesti fine grickalice, no čini se kao da većina tih snackova sadrži ono što tako vješto pokušavamo izbjeći - rafinirane ugljikohidrate. Čak i zdravije verzije međuobroka poput granole, smoothijea i krekera sadrže ugljikohidrate.
 
Ipak, postoji i hrana koju možeš grickati kad ogladniš, za užinu ili pak između obroka, a koja je zdrava te sadrži malo ugljikohidrata. Bez obzira na to jesi li na keto ili lchf dijeti ili pak samo želiš izbjeći ugljikohidrate, imamo za tebe nekoliko odličnih prijedloga namirnica za grickanje koje su vrlo zdrave i ukusne.
 

Foto: Unsplash

Jabuka i sir

Slatko-slana kombinacija jabuke s mozzarellom izvrstan je obrok, a sadrži puno proteina, vlakana i zdravih masnoća, a samo 10 grama ugljikohidrata.

 
 
1/8
Skoči direktno na:
 
Komentari
+2
 
canyon
  • 12.3.2019 8:55:07
  • Bodova: 10209
  • Prijavi
Orasaste plodve uvijek omam pri ruci a i ostalo mi je mljac. Ovo sa zrnatim sirom isprobavam.
malikekoserk1
  • 11.3.2019 15:53:57
  • Bodova: 12991
  • Prijavi
Mmm sve mi je tu fino , a zdravo .
dodaa
  • 11.3.2019 15:28:34
  • Bodova: 29556
  • Prijavi
Sve izgleda ukusno, mljac, pogotovo kada je sa sirom koji jako volim jesti. Voljela bih probati taj famozni avokado.
gogsa
  • 11.3.2019 13:22:23
  • Bodova: 77406
  • Prijavi
Zanimljivo i inspirativno.