Najčešće pogreške zbog kojih žene starije od 35 godina imaju trbuščić

Najčešće pogreške zbog kojih žene starije od 35 godina imaju trbuščić

Pripazi na ovih 5 stvari i uskoro ćeš se diviti svom odrazu u ogledalu

Ah, ravan trbuh - cilj koji se mnogima od nas čini potpuno neostvariv. Glavni krivci za nakupljanje masnih naslaga na području trbuha i oko struka su stres i pogrešna prehrana, ali tu je i nasljedni faktor. Dobra je vijest da na prva dva 'krivca' možemo znatno utjecati promjenom naših životnih navika. Kod žena iznad 35-te nekoliko je čestih pogrešaka u izboru hrane i načinu vježbanja što dovode do 'šlaufića' na središnjem dijelu tijela - odnosno, masnih nakupina koji ne izgledaju najbolje u pripijenoj haljini ili majici, a kamoli na plaži. Dakle, ako si prešla 35-tu i želiš ravni trbuh i vitak struk, evo na što trebaš obratiti pažnju:



1. Pogrešne cardio vježbe

Umjesto bicikla ili pokretne trake u teretani za skidanje sala s trbuha puno je bolji intenzivni trening u intervalima koji kombinira različite vježbe s bučicama, utezima, gumom, kao i bez dodatne opreme (na primjer plank, marinci i trbušnjaci).



2. Čaša vina (ili piva) previše

Da, nakon napornog radnog dana želiš samo popiti čašu dobrog vina ili pivu s prijateljicama. No, ako ti je to česta navika - oprez! Na ovaj način u organizam unosiš na stotine dodatnih kalorija, a da to i ne primjećuješ. Posebno su na zlu glasu alkohol i slatki gazirani napitci koji su kalorijske bombe s puno šećera, a bez hranjivih vrijednosti.



3. Utjeha u junk foodu

Život u odrasloj dobi nije uvijek jednostavan- treba se boriti sa stresom na poslu, problemima u braku, a onda je tu još i majčinstvo... Zato mnoge od nas posežu za lako dostupnom utjehom - slatkišima i fast foodom. Već i ptice na grani znaju kako ti takva hrana neće pomoći u tvojoj namjeri da budeš fit - jer to su visoko kalorične namirnice pune šećera i masti koje samo na kratko utažuju našu glad, a zapravo nas tjeraju da želimo još i da se na kraju prejedemo. Uvedi cheat day i taj dan si dozvoli uživati u sladoledu i kolačima, no ostale dane se odrekni takve nezdrave hrane i iznenadit ćeš se rezultatom.



4. Jedeš cijeli dan

Ako jedeš od trenutka kad ustaneš do netom prije spavanja - to bi mogao biti problem. Za sagorijevanje masti s trbuha bilo bi dobro uvesti razdoblja posta - ako ti je to moguće, možda i jedan dan u tjednu kad samo jedeš voće i piješ vodu, ili barem sate posta na dnevnoj bazi. Naime, stručnjaci savjetuju da hranu unosimo u razdoblju koje traje 8 sati, a ostale sate u danu (i noći) da ništa ne konzumiramo. To znači, ako nam je prvi obrok u 8 ujutro, posljednji bi trebao biti do 16 sati. Naime, ako se tijelo stalno oslanja na nove kalorije koje redovito unosimo, onda nema priliku koristiti već nakupljenu mast kao energiju.

5. Zaobilaziš utege

Žene često ne žele izvoditi vježbe snage jer imaju predrasude kako je dizanje utega samo za muškarce. No, vježbe snage izuzetno su bitne jer ako mišićna masa troši više kalorija, što znači da ćeš brže i lakše gubiti salo. Naravno, ne moraš dizati 100 kila na benchu, ali uzmi bučice ili utege manjee težine i tvoje tijelo ubrzo će biti čvršće i zategnutije.
 
Komentari
+2
 
jasminka2
  • 17.7.2019 22:18:52
  • Bodova: 1491
  • Prijavi
Pametni savjeti. Rado ću ih poslušati.