Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Mitovi o proteinima u koje trebaš prestati vjerovati

Mitovi o proteinima u koje trebaš prestati vjerovati© Unsplash

Nemoj dopustiti da ti ovi mitovi unište dijetu

Prehrana bazirana na proteinima već je neko vrijeme veliki hit, a mnogi tvrde da im je upravo takav režim donio najbolje rezultate kod mršavljenja.  
Činjenica je da su proteini nutrijenti koji su nam svima potrebni kako bi naš organizam mogao pravilno funkcionirati. Pomažu nam kod sitosti te potiču oporavak i rast mišića. Ipak, prehrana bi trebala biti uravnotežena te bi, osim proteina, trebala sadržavati i ostale nutrijente kao što su vlakna, ugljikohidrati i zdrave masnoće, kažu nutricionisti.
 
Sa sve većom popularnošću proteina u prehrani, pojavile su se i određena pogrešna shvaćanja o proteinima, a neke od najvećih mitova pročitaj u nastavku.


Foto: Unsplash

Životinjski izvori proteina su najbolji

U današnjem svijetu sve je veći broj vegetarijanaca i vegana, a tvrdnje o tome kako je meso jedini i najbolji izvor proteina prosto ne drže vodu. Iako meso obiluje proteinima, ipak postoje i mnogi drugi biljni izvori kao što su mahunarke, grah, žitarice poput zobi i kvinoje, orašasti plodovi i sjemenke pa čak i zeleno lisnato povrće. Još jedna super namirnica koja je dobar izvor proteina za tvoj organizam je spirulina. U usporedbi s namirnicama životinjskog podrijetla, proteini iz biljnih izvora imaju anti-upalna svojstva i ne sadrže kolesterol.


 
 
1/6
Skoči direktno na:
 
Komentari
+2