Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Kako ostati fit tijekom blagdana?

Kako ostati fit tijekom blagdana?

Nekoliko odličnih savjeta za sve one koji se ne žele udebljati tijekom blagdana

Stižu nam praznici, a to znači da ćemo se radovati, primati i davati poklone i fino papati. Najbolji dio praznika je upravo u tome što je mnogima to prilika da se opuste i uživaju u mnogim svečanim slasticama i delicijama. Onima koji se bore s viškom kilograma ili pokušavaju smršavjeti, blagdani mogu predstavljati pravi izazov. Naime, bogatoj trpezi i delicijama koje se na njoj nalaze uistinu je teško odoljeti. 

Iako u tome nema ništa loše, ako se borite s viškom kilograma onda vam je ovo razdoblje zasigurno prilično izazovno. Imajte na umu da su blagdani i da se treba malo opustiti, no valja biti umjeren ne želite li novu godinu dočekati s desetak kilograma viška.
 
Želite li ostati fit i tijekom blagdana, u nastavku za vas imamo nekoliko odličnih savjeta.
 
Vježbanje u zatvorenom
 
Zbog hladnog vremena i vremenskih nepogoda mnogi odustaju od fizičkih aktivnosti poput trčanja, bicikliranja, itd. Ne želite li trenirati po zimi, razmislite o promjeni svoje rutine vezane uz vježbanje i isprobajte neke aktivnosti u zatvorenom poput joge, zumbe, pilatesa, itd. Mnogo je aktivnosti kojima se možete baviti i tijekom zime stoga nemojte nipošto odustajati od vježbanja. Želite li ostati fit, fizička aktivnost je nužna.
 
Aplikacije za fitness
 
Danas postoje aplikacije za apsolutno sve pa tako i one koje će vam pomoći kod održavanja zdravog načina života. Istražite koje su najbolje i instalirajte ih na svoj mobitel te se pobrinite da primate bitne obavijesti o vježbanju, unosu tekućina, kalorija i drugih navika vezanih uz prehranu.  To će vam pomoći da održavate svoju zdravu rutinu i tijekom blagdana.

Darujte sebe
 
Da biste malo motivirali sami sebe i ostali na pravom putu kad je u pitanju zdrav način života, poklonite sami sebi nove tenisice, odjeću za trening ili narukvicu za mjerenje aktivnosti. To će vas motivirati i pomoći vam ne odustajete od svojih zdravih navika.
 
Oprezno s alkoholom
 
Kalorije nisu samo u kolačima i hrani, mnoge su sakrivene u raznim napitcima, a osobito se to odnosi na alkohol. Tijekom blagdana svi smo skloni malo pretjerati s alkoholom pa budite oprezni želite li održati svoju težinu.
 
Vježbajte i kod kuće
 
Zahvaljujući razvoju tehnologije te platformama poput YouTubea i Pinteresta, danas je vrlo lako i praktično vježbati i u toplini vlastita doma. Na internetu ćete vrlo jednostavno pronaći mnoge tutorijale za vježbanje tako da nema izgovora za izbjegavanje fizičkih aktivnosti.
 
Pronađite zdravu ravnotežu
 
Kao što smo već spomenuli u uvodnom dijelu, tijekom blagdana se treba i opustiti te uživati u svemu što oni sa sobom donose. Dakle, nemojte biti previše restriktivni i strogi prema sebi. Povremeno možete uživati u slasticama koje jako volite i u svojoj omiljenoj hrani, samo nemojte pretjerivati. Ključ je u pronalaženju zdrave ravnoteže.  

Foto: Depositphotos.com
 
Komentari
+2
 
lejdi
  • 19.12.2018 15:24:06
  • Bodova: 23215
  • Prijavi
A bože dragi, svake godine ova tema. Pa ne morate pojesti sve što se nalazi na stolu. Ne morate se najesti do sitosti svakog obroka. Ne morate se prežderati. Umjesto dvije sarme možete pojesti jednu. Ne morate jesti kruh. Umjesto zašećerenih pića i alkohola, uzmite čašu vode ili mineralne. Pa nisu blagdani da se neumjereno trpa, pije, ždere, i da se pati od žgaravice, dijabetesa, gastritisa a na kraju i očaja jer smo eto zaradili 3-5 kila za 10 dana
russiangirl
  • 19.12.2018 14:10:14
  • Bodova: 14798
  • Prijavi
Bit će teško...