Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Kad kile ne idu dolje: Najčešće greške koje radimo kad smo na dijeti

Ljeto je stiglo, a mjesecima smo bili kod kuće i dobili nekoliko kilograma viška. Stručnjaci objašnjavanju gdje griješimo i kako čak i zdrave navike mogu biti kočnica

2/9
Prečesto vaganje

Iako se može činiti motivirajuće, često vaganje nije dobro za stanje uma, a vjerojatno neće dati ni stvarnu sliku. "Kod nekih ljudi broj na vagi stvarno 'skače' i oni ne mogu razumjeti zašto težina tako oscilira. Često vaganje i usredotočenost samo na broj kilograma može imati negativan utjecaj na psihu, motivaciju i raspoloženje, ali i stvoriti osjećaj da se kilogrami ne gube dovoljno brzo", kaže Clark. Nadalje, vrlo je važno napomenuti da vaga nužno ne pokazuje da si na pravom putu. "Na težinu utječe nekoliko stvari, ako si krenula vježbati, vjerojatno ćeš povećati mišićnu masu. Kao rezultat moguće je da imaš istu težinu ili da se čak poveća, iako se možda osjećaš vitkije", kaže dalje. 

"Postoje još nekoliko faktora koji utječu na broj kilograma poput zadržavanja tekućine, probava, menstruacija i doba dana", dodaje. Dovoljno je jednom tjedno provjeriti stanje, idealno bi bilo vagati se isti dan u isto doba dana. Mogu se mjeriti struk i bokovi, centimetri su često puno bolji način da se pravilno prati gubitak kilograma.


(Foto: Pixabay)
2/9
Skoči direktno na:
 
Komentari
+2