Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Kad kile ne idu dolje: Najčešće greške koje radimo kad smo na dijeti

Kad kile ne idu dolje: Najčešće greške koje radimo kad smo na dijeti© www.profimedia.hr

Ljeto je stiglo, a mjesecima smo bili kod kuće i dobili nekoliko kilograma viška. Stručnjaci objašnjavanju gdje griješimo i kako čak i zdrave navike mogu biti kočnica

U teoriji, gubitak kilograma vrlo je jednostavan - smanjimo unos kalorija i redovito vježbamo. U stvarnosti, to nije tako jednostavna priča. Postoje mnoge "sitnice" zbog kojih sabotiramo sami sebe i teško dolazimo do cilja. Ponekad čak i potpuno odustanemo. 
 
Srećom, mnoge od ovih pogrešaka mogu se ispraviti s nekoliko jednostavnih promjena u prehrani, rutini vježbanja i načinu života. Stručnjaci su objasnili što ne smijemo raditi, kako kombinirati zdrave namirnice i koji treninzi su najbolji.

 
Prevelike porcije

Iako možda jedeš zdravu hranu, moguće je da su porcije prevelike i onda je teško gubiti kilograme. "Ovo je problem kod većine ljudi, njihove porcije su prevelike i onda se debljaju. Da, batat i bundeva su zdravi ugljikohidrati, ali to ne znači da možeš pojesti kilogram dnevno", kaže trener Benjamin Lucas za Bazaar.

Prema njemu, postoji nekoliko načina na koje možeš doći do željenog rezultata. "Moj prijedlog je da svoj tanjur 'prepoloviš' ili da u njega dodaš što više zelenog povrća i onda nije važno kolika je porcija. Moje pravilo je: 50 posto tanjura treba biti zelene boje, a zatim idu proteini, zdravi ugljikohidrati i mala količina masnoća", kaže dalje.


(Foto: Pixabay)
1/9
Skoči direktno na:
 
Komentari
+2