Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Jedite manje uz ovih pet trikova

Jedite manje uz ovih pet trikova

Uz ove trikove promijenite svoje svakodnevne navike vezane uz prehranu

Imate li problema s viškom kilograma, a stalno biste nešto grickali onda će vas zasigurno zanimati neki od trikova koji će vam pomoći da jedete manje.
 
Da biste bili zdravi i održali zdravu tjelesnu težinu, vrlo je bitna uravnotežena prehrana. Zdrava hrana i dovoljno fizičke aktivnosti su na prvome mjestu, a dijete biste svakako trebali izbjegavati.
 
Važno je i usvojiti zdrav pristup prema hrani te promijeniti svoje svakodnevne navike. Promjena životnog stila je vrlo bitna, a u nastavku otkrivamo nekoliko odličnih trikova koji će vam pomoći da se suzdržite od prejedanja...
 
Maknite se od mobitela, TV-a i računala 

Mnogi čak i dok jedu moraju scrollati po mobitelu ili pak gledati tv, a riječ je o jednoj vrlo lošoj navici jer tada nismo svjesni količine hrane koju pojedemo. Dok jedete, trebali biste se maknuti od svih tih uređaja te se fokusirati samo na hranu i na svaki zalogaj. Hranu treba dobro prožvakati i treba jesti što sporije jer će to pozitivno utjecati na probavu. Kad osjetite da ste siti, prestanite jesti. Budete li koncentrirani na svoj obrok i hranu koju imate u tanjuru, nema šanse da se prejedete.
 
Držite se nekakvog reda 

Da bi vam organizam bio u nekakvoj ravnoteži, trebali biste se držati određenog reda kad su u pitanju vaše prehrambene navike, kao i navike vezane uz ostale rutine poput odlaska na spavanje i buđenja svaki dan u isto vrijeme. Doručak, ručak i večera trebali bi svaki dan biti u približno isto vrijeme. To će vas spriječiti da jedete zbog dosade ili da predugo budete gladni. Uspostavljanje zdrave rutine trebalo bi vam biti prioritet.
 
Jedite u sjedećem položaju

Jeste li znali da su veće šanse za prejedanje budete li jeli i grickali u stajaćem položaju ili prilikom hodanja? Bez obzira na to koliko ste u gužvi, uzmite si stanku od pola sata i to vrijeme posvetite sebi i hrani. Uživajte u obroku i budite fokusirani na hranu koju jedete.

 
Manji tanjuri

 
U ljudskoj je prirodi da si prilikom stavljanja hrane popunimo tanjur, kao i da pojedemo sve što se na njemu nalazi. Iz tog razloga, kupite manje tanjure i pojesti ćete manje. Riječ je o vrlo zanimljivom i učinkovitom psihološkom triku pomoću kojeg ćete zavarati vlastiti mozak.
 
Pribor za jelo neka vam bude u manje dominantnoj ruci

Ako ste ljevak, trebali biste jesti desnom rukom, i obrnuto – dešnjaci bi trebali jesti lijevom rukom.  Naime, istraživanja su pokazala da držanje pribora nedominantnom rukom dovodi do toga da pojedemo i do 30 posto manje hrane. Biti će vam potrebno duže da se najedete, a vaš će organizam imati više vremena za probavu. Također, prije ćete se osjetiti sito. Ovaj trik ne treba prakticirati stalno jer ćete se u protivnom već naviknuti, no ponekad ga je dobro isprobati.
 

Foto: Unsplash
 
Komentari
+2
 
zeljkica67
  • 23.8.2018 21:17:49
  • Bodova: 6519
  • Prijavi
Gluposti o dominantnoj ruci, ako sam gladna jest ću i lijevom , mada sam dešnjak.
vmarina
  • 16.8.2018 9:07:04
  • Bodova: 46265
  • Prijavi
Zadnja tri savjeta su van pameti.