Izgubite masne naslage u području trbuha

Izgubite masne naslage u području trbuha

Riješite se „pojasa za spašavanje“

U ovo zimsko vrijeme i blagdane koji se brzo približavaju često se dogodi da se malo zapustimo. Svuda oko nas su nekakve zabave, jede se i pije obilnije, pa se nerijetko zna dogoditi da nakon Nove godine nakupimo nekoliko kilograma. Jedno od najčešćih područja gdje se kile i masne naslage nakupljaju je područje trbuha, a što je najgore kasnije se najteže riješiti upravo tog „pojasa za spašavanje“.

Muškarci i žene naslage masnoće nakupljaju na drugačiji način. Muškarcima u pravilu sve ide u područje trbuha, dok se ženama najčešće prvo nakuplja u području bokova i stražnjice. Naravno, nismo svi isti, pa ovo ne mora važiti za vas. Ono što važi za sve jest da već i mala promjena u prehrani i redovito vježbanje može učiniti zapanjujuću razliku u gubitku masnih naslaga i zategnutosti tijela.

Napad na masnoće kombiniranom akcijom

Vaše tijelo pohranjuje energiju u obliku masti, a trbuh je područje gdje sve počinje. Ako krenete na dijetu bez vježbe, izgubit ćete mišićnu masu i tijelo neće izgledati zategnuto. Ako pak pokušate riješiti problem samo vježbanjem isto nećete puno postići. Zato je važno suvišne masnoće napasti kombiniranom akcijom. Jedino ćete tako postići dugoročne ciljeve.

Mršavljenje, a s time i gubitak centimetara u području trbuha, počinje već s malo truda i napora. No za početak treba razbiti jedan mit. Činjenica je da se masti ne mogu skidati samo sa pojedinog dijela tijela!  Prava istina je da ponavljanje stotina i stotina trbušnjaka nikako nije pravi način za  skidanje sala. Isto tako ne postoji vježba, magična krema, sauna odijelo ili nešto slično što bi moglo istopiti masnoće samo sa pojedine točke  tijela. U pravilu, mjesto na kojem se masne naslage prve pojavljuju, na tom mjestu se  zadnje skidaju.

Najbolji plan gubljenja masnog tkiva

Najbolji način za skidanje masnih naslaga je dijeta kombinirana s dovoljno aerobnog  vježbanja. Trbušnjaci jačaju i učvršćuju mišiće trbuha, ali ne djeluju na masne naslage smještene između tih mišića i kože. Njima možemo učvrstiti i oblikovati „pločice“, ali će one doći do izražaja  tek nakon skidanja sala. Najbolji plan gubljenja masnog tkiva s predjela trbuha se oslanja 70% na pravilnu prehranu, 28% na cardio vježbe i 2% na trbušnjake.

Što se dijete, odnosno načina prehrane, tiče tu vrijede standardna pravila. Potrebno je jesti manje. Najbolji način je postepeno smanjivanje kalorija iz tjedna u tjedan, jer bi prebrzo moglo biti šok za organizam zbog čega će vaše tijelo početi stvarati zalihe. Previše o dijetama ovdje nećemo govoriti, jer ih postoji stotine. Želite li se zdravo hraniti, jedite voća i povrća koliko želite, a ostatak obroka raspodijelite u omjerima: 40 % ugljikohidrata, 30% proteina, 20 % masnoća (zdravih masnoća - sjemenke i orašasti plodovi) i 10 % šećera (do 75 kalorija).  Jedite češće i manje obroke, 5-6 puta dnevno. Tako ne opterećujemo organizam, a tijelo stalno dobiva dovoljnu količinu energije tako da nema potrebe stvarati zalihe.

Ništa bez vježbanja

Vrlo važan aspekt mršavljenja ili gubitka masnoća je vježba. Bez vježbe tijelo nema razloga početi „spaljivati“ masti te će nastaviti spremanje viška masnoća za kasniju upotrebu. Za bolje sagorijevanje masnog tkiva najučinkovitije je aerobno vježbanje - vježbanje uz prisustvo kisika. U tu skupinu se ubrajaju sve aktivnosti koje upošljavaju velike grupe mišića – trčanje, brzo hodanje, plivanje, rolanje... Vježbati je potrebno najmanje 30 minuta u kontinuitetu.

Ovisno o vašoj razini kondicije (ili nedostatka iste) mršavjeti možete započeti i sa samo dvadesetak minuta brzog hoda ili vožnje bicikla. Ovo će biti dovoljno da se pokrene vaš metabolizam i da potaknete trošenje kalorija koje unesete u sebe, kao i već nakupljenih masnih stanica.

Ovi jednostavni savjeti pomoći će vam da izgubite višak kilograma i omraženi „pojas za spašavanje“. Za maksimalnu efikasnost potrebna vam je upornost i konstantnost. Morate se pridržavati režima zdrave prehrane i redovito vježbati, jedino ćete tako postići svoj cilj.

 
Komentari
+2
 
tuljak
  • 21.8.2017 8:26:38
  • Bodova: 1767
  • Prijavi
Stalni problem: motiviranost za vježbati :)
anjica9
  • 15.2.2017 12:33:02
  • Bodova: 10
  • Prijavi
[QUOTE=simren]Naravno,ništa bez vježbanja,samo treba krenuti i ustrajati [/QUOTE]Istina 
abinagu
  • 9.2.2017 8:58:47
  • Bodova: 354
  • Prijavi
Vjecna muka stomak,,, od prvog pocela s vjezbom ,,i na dijeti sam bez ugljikohidrata,, nakon 4 dana 2 kg manje,,, zasad zadovoljna,,
ena22
  • 19.1.2017 13:18:20
  • Bodova: 50
  • Prijavi
Istina
simren
  • 14.10.2016 9:19:03
  • Bodova: 4275
  • Prijavi
Naravno,ništa bez vježbanja,samo treba krenuti i ustrajati
blondiezg
  • 12.5.2016 12:49:42
  • Bodova: 78
  • Prijavi
Trbuh uglavnom odlazi zadnji i to baš moraš gladovati. Ja sam bila na Ultrashapeu, jer su mi financirali moji za svatove i to je genijalna stvar. ultrazvukom ti usitne u mikročestice salo koje onda izađe van kroz znoj i mokraću... Sigurna metoda i genijalna, ali skupa. Prezadovoljna sam, ali prije toga sam probala svašta i mučila se. Vježbati je dobro i pomaže da se utegneš, da ti se mišići izgrade, ali ako papaš ili ti je genetika takva, moraš si pomoći nečim tipa Ultrashape. nema druge.
elaeje
  • 18.4.2016 12:14:31
  • Bodova: 28087
  • Prijavi
Evo,nešto koonacno pametno da neke dame shvate da nema te kremice,koja če salo skinuti neeemaa te magije samo takve,ne.Ali ako si u movingu cijeli dan,aktivan si tako da je to,odličan potrošač kalorija a tek rad po kuči,usisavanje čiščenje prozora koliko tek to,kalorija skine eheehe a šetnja je svakako zdrava. :) Ja imam problem da mi nedostaje,makar još 10.kg a o tome se ne piše ništa. ;(
mande
  • 14.3.2016 7:03:40
  • Bodova: 1435
  • Prijavi
Ja sam odlucila do ljeta malo promjeniti izgled,vozim biciklo oko 20 minuta na dan,trudim se uraditi jos vjezbi najčešće za trbuh i guzu,pijem caj sa limunom i medom,zeleni caj,a slatkiše sam počela izbjegavati,pojedem samo ponekad ,i vec vidim rezultate,2kg sam izgubila,ali se super osjecam,cak je i muzic primjetio promjenu??
antonijapodrugovic
  • 30.8.2015 15:49:53
  • Bodova: 13
  • Prijavi
https://www.facebook.com/Sportski.Objekti.Osijek/photos/a.1375276359361585.1073741828.1374921936063694/1605706172985268/?type=1jel mi mozete pomoci da i ja osvojim jednu clanarinu i odem malo u teretanu da si pripomognem malo kod mrsavljenja i motivaciji u vjezbanju :)samo trebate otic na link i lajkati moj komentar.nezamjerite nova sam tu a i jako bi htjela osvojiti...hvalaa
sneon
  • 7.5.2015 21:46:36
  • Bodova: 5350
  • Prijavi
Ma za mrsavljenje,oblikovanje guze i nozica po meni najbolji je orbitrek. Nikako da ga kupim...ali zelim ga.