Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Izgradite definirano i napeto tijelo

Izgradite definirano i napeto tijelo

Poduzmite korake kako biste se doveli u top formu

Mnoge žene nisu zadovoljne izgledom svog tijela. One mogu krenuti na dijetu i izgladnjivati se kako bi bile mršavije, no treba znati da će tako početi gubiti i tonus mišića. Instant dijete u konačnici uz  skidanje suvišnih kilograma dovode do smanjenja mišićne mase i tjelesnih tekućina, uz  minimalno ili nikakvo gubljenje masnih naslaga. Rezultat toga je mlitavo tijelo, a osoba osjeća iscrpljenost i umor. Zato je potrebno početi se baviti, za početak, bilo kakvom fizičkom aktivnošću.

Previše žena oslanjaju se na vagu kako bi im pokazala jesu li u dobroj formi. Kad vježbate mišići koje izgrađujete odrazit će se na vašoj kilaži. Znači, iako gubite masnoće možda ne gubite i kilograme jer dobivate na mišićima. Što znači da se ne biste trebali obeshrabriti, nego nastaviti vježbati.

Samo se vježbanjem možete dovesti u formu i izgraditi definirano i napeto tijelo. To je ipak važnije nego koliko vaga kilograma pokazuje. Osim toga uz napeto i fit tijelo izgledat ćete mnogo mlađe, a da ne govorimo što će to značiti za vaše samopouzdanje.
    
Program vježbanja za žene je drugačiji nego za muškarce. Žene teže mršave i teže nabijaju mišićnu masu od muškaraca, zato i vježbe moraju prilagoditi sebi jer će tako više i brže postići željene rezultate.

Fokusirajte se na treninge izdržljivosti. Ponavljanja su važnija od težine koju koristite kako biste izveli vježbu. Morate osmisliti plan koji pokriva tri važna područja: core workout – vježbe kojima se postiže snaga i stabilnost centra tijela (trbušni mišići, donji mišići leđa i zdjelice), vježbe laganim utezima i kardio-vježbe  - one koje održavaju visok ritam rada srca u određenom vremenskom periodu (trčanje, vožnja bicikla, plivanje, trčanje na traci, stepenice, preskakanje konopca).

Ova kombinacija vježbi će vam pomoći da postignete željene rezultate, ali ne smijete zaboraviti da brigu morate voditi i o uravnoteženoj prehrani. Izbjegavajte dijete izgladnjivanjem koje će samo usporiti vaš metabolizam.

Promjenu prehrane započnite postupno. Najprije izbacite loše navike - umjesto sokova pijte vodu, povećajte konzumaciju voća i povrća. Jedite samo bezmasno meso, jedite više kuhanu, a manje pečenu hranu, jedite češće i manje obroke...

Do čvrstog, napetog i privlačnog tijela nećete doći preko noći. Potrebno je puno truda i napora kako biste postigli rezultate, no krajnji ishod definitivno se isplati - bit ćete sretni, zadovoljni, samopouzdani i zdravi.

 
Komentari
+2
 
msusic
  • 28.2.2009 15:07:43
  • Bodova: 1
  • Prijavi
istina. Ja sam na djeti ivjezbam redovoto pa nikako da skinem 5kg
closer
  • 16.2.2009 19:11:41
  • Bodova: 6
  • Prijavi
taman je vrijeme za tesanje linije u zeljeni oblik prije proljeca/ljeta kada nosimo manje krpica =)