Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Izbjegnite debljanje ovih blagdana uz pomoć ovih korisnih savjeta

Izbjegnite debljanje ovih blagdana uz pomoć ovih korisnih savjeta

Većina nas u toku zimskih mjeseci nakupi najmanje 1-2 kg

Zimi nas niske temperature često natjeraju da se zavučemo u udobnost toploga doma. Ni kratki dani ne pridonose našoj želji za izlaskom iz kuće. S druge strane zimski blagdani i tradicionalno bogati jelovnici “tjeraju” vas da više jedete. I prije nego se snađete, imate nekoliko kilograma viška i donosite novogodišnji rezoluciju da od ponedjeljka ili sa 1.1. krećete na dijetu. Većina nas u toku zimskih mjeseci (od sredine studenog do sredine siječnja) nakupi oko 1-2 kg. No ne očajavajte, postoji način za borbu protiv zimskog debljanja.

Zašto se zimi debljamo?

Brojni su krivci zimskog debljanja, a na prvom mjestu je klima. Sa spuštanjem temperatura, povlačimo se u kuće, metabolizam nam se usporava i kilogrami se lijepe. No nije samo u tome problem. U zimskim mjesecima niskokalorične obroke mijenjamo sa obrocima bogatima masnoćama. Osim toga zbog manje sunca i aktivnosti osjećamo se potišteno, pa pokušavamo popraviti raspoloženje ukusnom hranom. Neki liječnici vjeruju da nam genetske predispozicije određuju povećanje kilaže sa hladnoćama. Masne naslage su odličan izolator, a nekad (prije svih blagodati suvremene civilizacije) je to bio ključ preživljavanja zime.

Pa kako izbjeći debljanje? to saznajte u nastavku...


Budite aktivni

Računica debljanja je jednostavna, odnosi se na ulaz i izlaz energije iz tijela: energiju unosimo u organizam sa hranom, a trošimo je kroz aktivnosti. Fizička aktivnost i hrana bi trebali biti u ravnoteži, u suprotnom se debljamo ako nam je fizička aktivnost manja, odnosno mršavimo ako je veća od unosa hrane.

Najbolji način da spriječite debljanje po zimi je vježbanje. Vježbe snage će vam pomoći održati rad metabolizma na istoj razini. Zato tri puta tjedno vježbajte i najviše se fokusirajte na noge. Noge sagorijevaju najviše kalorija. Dodajte i malo kardiovaskularne vježbe (oko 15-tak minuta) i lako ćete spriječiti povećanje težine.

Skijanje i klizanje su odličan način za sagorijevanje viška kalorija. Hodanjem po snijegu trošite 544 kalorija na sat. Neka vam zimski sportovi pomognu da izađete iz kuće i ostanete u formi do proljeća. Ako vam je vani prehladno, otiđite na plivanje. Plivanje je odlično za trošenje energije – troši se više kalorija na sat nego kod dizanja utega, vožnje bicikla ili trčanja.

1/4
 
Komentari
+2
 
linda1
  • 5.12.2018 12:43:47
  • Bodova: 6
  • Prijavi
Za blagdane si možemo priuštiti koju kilicu, svakako smo savršene! ;)
oprezna
  • 4.12.2018 10:58:14
  • Bodova: 128300
  • Prijavi
Kako odolijevati finim slasticama i svim delicijama koje smi pripremili za naše blagdanske stolove i svim onim čime nas nude kada tih dana dođemo u posjete?
katalina
  • 4.12.2018 10:39:49
  • Bodova: 9238
  • Prijavi
Koja kilica vise za blagdane nije smak svijeta, sta sad, skinut ce se, ali ce vrijediti finog papanja;-)
vmarina
  • 4.12.2018 10:18:27
  • Bodova: 46054
  • Prijavi
Manje jesti i vise se kretati je kljuc uspjeha.
canyon
  • 4.12.2018 8:56:52
  • Bodova: 10518
  • Prijavi
Ma tko bi odolio svim finim slasticama u bozicne dane a kada produ blagdani tj tri kralja eee onda ne pecem i ne jedem slatko.