Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Imaš tijelo u obliku kruške? Ovo su najbolji dijetalni savjeti i vježbe za tebe

Imaš tijelo u obliku kruške? Ovo su najbolji dijetalni savjeti i vježbe za tebe© Depositphotos

Znamo, znamo... Sve ti se lovi baš na bokove i stražnjicu... No to je moguće riješiti prehranom i ciljanim vježbama

Ako spadaš među žene koje imaju oblik tijela “kruške” svjesna si da ti odmah sve što pojedeš "skoči" na bokove i bedra. Iako je ovaj oblik tijela trenutno u vrhuncu popularnosti, zahvaljujući Kardashiankama, to ne znači da se ne trebaš potruditi izgledati što bolje - jer kada se kile lijepe samo na određeni dio tijela to znači i da su toliko primjetljivije.

Za lijepu stražnjicu i dobro oblikovane noge morat ćeš se malo potruditi... Otkrit ćemo ti nekoliko stvari o tome kako učinkovito vježbati za maksimalan gubitak masnoća u donjem dijelu tijela i uravnoteženje fizičkog izgleda.

Za početak, moraš prihvatiti neke činjenice kako se ne bi bespotrebno živcirala:

1. Prihvati činjenicu da je tvoja tjelesna građa baš oblika kruške - veći dio tjelesnih masnoća pohranjuje se u donjem dijelu tijela (bokovi, bedra i stražnjica).

2. Budi svjesna da ti je donji dio tijela magnet za masnoće – vrlo lako se nakupljaju tamo, a vrlo teško ih se riješiti (ali nije nemoguće!).

3. Prihvati činjenicu da ćeš morati uložiti dodatan napor kako bi stanjila donji dio tijela.

Ako možeš prihvatiti gore navedene stvari, bit ćeš realističnija prilikom vježbanja i topljenja masnoća. Također ćete biti strpljivija i nećeš olako odustati.

A sada dobre vijesti:
1. Možeš smanjiti bokove, bedra i učvrstiti stražnjicu.
2. Možeš imati dobre noge.
3. Možeš postići tjelesnu ravnotežu i biti proporcionalna i simetrična.


 
Prehrana i vježbe za "kruškice"

Za početak moraš smanjiti unos masnoća i pripaziti što jedete. Uvrsti u prehranu više voća, povrća, ribe i bijelog mesa. Jedi više zelenog povrća i salate, smanji unos škroba (krumpir, riža, tjestenina...). Izbjegavaj prženu hranu i pij mnogo tekućine.
 

Najbolje voće: bobičasto voće, grejpfrut, jabuke
Najbolje povrće: brokula, mahune, šparoge, zelena salata, luk, češnjak, paprika, špinat, krastavci, rajčice.

Kako bi tijelo oblikovala kako ti želiš, moraš raditi vježbe drugačije od onih u časopisima. Tvoj je cilj smanjiti obline na donjem dijelu tijela i ojačati gornji dio tijela. Uz te posebne želje idu i posebne vježbe.

Žene građene u obliku kruške trebaju raditi vježbe za donji dio tijela sa laganim do umjerenim utezima sa velikim brojem ponavljanja, uz mnogo kardioavaskularnih vježbi.

Za gornji dio koristi drugačiji pristup. Kako bi postigla simetričan i uravnotežen izgled, trebaš dizati teške utege, kako bi ti ramena i leđa bila šira, a ruke jače. Nemoj se bojati teških utega, nećeš zbog njih sada izgledati kao bilderica. Ako te ovo tješi -  ovaj tip tjelesne građe najteže izgrađuje mišiće. Bez obzira na to svejedno možeš imati lijepo oblikovano, proporcionalno i seksi tijelo.

1/3
 
Komentari
+2
 
irija
  • 14.2.2019 15:47:17
  • Bodova: 39717
  • Prijavi
Da baš imam taj oblik tijela i krajnje je vrijeme da počnem vježbati.Što se tiče prehrane toga se pridržavam.