Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Hrana koja će vas riješiti nadutosti

Hrana koja će vas riješiti nadutosti

Lubenica, orasi, krumpir i celer samo su neke od namirnica koje morate početi konzumirati...

Često se osjećate naduto, imate osjećaj kao da vas je netko napuhnuo poput balona ili kao da ste pojeli kamenje umjesto hrane? To se svima događa s vremena na vrijeme, no ako to postane prečesta smetnja u svakidašnjem životu, koja vas dovodi u neugodne situacije, vrijeme je da promijenite prehrambene navike.

Osim što u prehrani morate općenito smanjiti unos soli i šećera, svakako je u potpunosti potrebno izbaciti procesuiranu hranu i masnu hranu. Ono što nutricionisti preporučuju jest spremanje hrane kod kuće jer tako najbolje možete kontrolirati što ćete unijeti u sebe i u kojoj količini.

No, kako biste pomogli crijevima u probavi hrane, te maksimalno spriječili nadutost, evo hrane koja vam u tome može pomoći.

Celer
Kada se konzumira sirov, odličan je za smanjivanje nakupljene vode u tijelu. Sličan učinak imaju svježi krastavci.

Lubenica
Bogata je vodom i elektrolitima, te pomaže u bržoj izmjeni tvari u organizmu, izbacivanju viška soli, pa tako i vode. Također, ima diuretička svojstva, što potiče bržu probavu.
Sličan učinak ima i svježi kupus i maslačak.

Banane i dinja
Banane su bogate kalijem, a dinja kalijem i vodom koji pomaže u izbacivanju vode iz organizma i pomaže u smanjenju nadutosti poticanjem probave.
Kalijem su bogati još: kivi, brokula, batat i rajčice.

Bobičasto voće
Maline, kupine, borovnice i slično voće osim što je općenito bogato vitaminima i mineralima, bogato je i vlaknima. Vlakna potiču i omogućavaju normalnu probavu i redovitu stolicu, te sprečavaju pojavu zatvora.
Za dodatni učinak kombinirajte ih s grčkim jogurtom koji je bogat kalijem i proteinima, te sa zobenim pahuljicama koje su također bogate vlaknima.

Tamna čokolada
Ima iznimno jaka antioksidativna svojstva koja smanjuju nakupljanje vode u organizmu. Čokolada mora imati barem 70 posto kakaa, a važno je držati se omjera od dvije – tri kockice na dan.

Zeleno povrće
Zeleno lisnato povrće, kao što su zelene salate, kelj, špinat i tako dalje, bogato je ne samo vitaminima i mineralima koji pomažu u smanjenju vode u organizmu, nego i vlaknima, što znači da djeluje na dvije najvažnije „fronte“ koje utječu na nadutost.  

Krumpir
Krumpir kuhan u vodi s malo soli odličan je izvor kalija, a ako se jede s korom, bogat je i vlaknima, koje djeluju na smanjenje nadutosti.

Orasi
Nutricionisti tvrde da hrana bogata omega-3 masnim kiselinama može smanjiti nadutost i pomoći u borbi protiv zadržavanja vode u organizmu, a orasi su upravo bogati tim zdravim masnoćama. Također, bogati su magnezijem i kalcijem.

Smeđa riža
Bogata je vlaknima, magnezijem, vitaminima iz B skupine, posebno vitaminom B6, a svi ti sastojci pomažu u boljem radu crijeva i regulaciji zadržavanja vode u organizmu.
 
Foto: © jolopes - fotolia
 
Komentari
+2
 
mudrica000
  • 4.9.2016 9:38:48
  • Bodova: 3055
  • Prijavi
od kada jedem barem jednu bananu dnevno skužila sam razliku. prije me znala poprilično mučiti nadutost ali sad nemam s tim imam dosta manje problema. odgovara mi i salata od mozarelle sa rajčicom i malo začina. ful je lagana a zasitna
bossa
  • 2.9.2016 14:53:39
  • Bodova: 2351
  • Prijavi
uhhh, kockica, dvije čokolade?! nemoguće... kad počnem s čokoladom ne mogu stati... :D
matea4
  • 16.8.2016 15:44:17
  • Bodova: 607
  • Prijavi
Takoder sve volim jesti
stiponja79
  • 16.8.2016 10:49:31
  • Bodova: 59907
  • Prijavi
Nekada je nadutost ipak znak ozbiljnije bolesti i nažalost od određenih namirnica neće biti nikakve pomoći.
canyon
  • 16.8.2016 8:51:17
  • Bodova: 11445
  • Prijavi
Sve volim i sve jedem.
dana-ana
  • 16.8.2016 2:48:32
  • Bodova: 15866
  • Prijavi
Sve od navedenoga konzumiram,nesto cesce,nesto rjede,ovisi o cijeni,kvaliteti,itd...
kuota
  • 15.8.2016 21:51:27
  • Bodova: 19515
  • Prijavi
Nekome nešto od gore nabrojanog pomaže, a nekome odmaže. Svaki organizam je drugačiji i najbolje je testirati sam sebe i vidjeti što ti odgovara, a što ne.
astoria
  • 15.8.2016 21:08:29
  • Bodova: 25713
  • Prijavi
I kapsule protiv nadutosti.
stampa
  • 15.8.2016 19:43:11
  • Bodova: 11908
  • Prijavi
Sve to jedem i vise, samo zdravo, i definitivno nema nadutosti. Odlicna hrana.
irija
  • 15.8.2016 18:21:15
  • Bodova: 39717
  • Prijavi
Jedem sve osim smeđe riže i celera.