Gubiš na težini, ali višak na trbuhu nikako? Evo kako riješiti ovaj problem

Gubiš na težini, ali višak na trbuhu nikako? Evo kako riješiti ovaj problem© Profimedia.hr

Najteže je izgubiti masne naslage na području trbuha jer one mogu biti posljedica stresa i genetike, ali uz neke promjene u prehrani i načinu vježbanja možeš ih se riješiti

Paziš što jedeš i na tvom tanjuru je najviše povrća u boji. Redovito vježbaš, vaga pokazuje rezultate i traperice ti stoje jako dobro. No često se dogodi da i uz sve to, masne naslage na trbuhu jednostavno ostaju na mjestu. Iako nam se čini da će se smanjiti kako gubimo kilograme, zapravo ne možemo "narediti" tijelu gdje treba izgubiti masnoću. Uobičajeno je da se gubitak kilograma događa neravnomjerno i vrlo često se prvi gubitak na kilaži vidi na mjestima na kojima ne želimo. Ali nemoj brinuti - uz sljedeće savjete možeš riješiti i taj problem.
 
Prvo je važno znati odgovor na pitanje: Zašto su masne naslage na trbuhu tako "tvrdoglave"? Postoje različiti tipovi tijela pa nema univerzalnog odgovora, ali možemo reći da postoji nekoliko uobičajenih razloga. "Masnoća na trbuhu često je znak 'stresa' ili inzulinske rezistencije. Kada si pod stresom, razina kortizola raste, što može dovesti do skladištenja masnoće na sredini tijela", objašnjava Amy Shapiro, osnivačica Real Nutrition, za Popsugar. "Genetika i ovdje igra ulogu, pa ako tvoji roditelji imaju ovakav problem, možeš imati i ti."
 
Način na koji gubiš kilograme vrlo je važan

Uz genetiku, trenerica Cassie Lambert objašnjava da i metoda mršavljenja može igrati veliku ulogu. "Na primjer, prehrana s niskim udjelom ugljikohidrata vrlo brzo će pokazati rezultate, ali to je zbog gubitka vode u mišićima, a ne masnoće", objasnila je. Lambert također kaže da i kardio trening može doprinijeti gubitku kilograma, ali ne nužno i gubitku masnoća na trbuhu.


(Foto: Pixabay)

Trener Evan Harden dodaje da je prebrzo mršavljenje uobičajena pogreška. "Kada se to dogodi, teško je sačuvati mišiće, a kamoli da se stvaraju novi mišići. To dovodi do gubitka kilograma, ali ne i masnoće i u konačnici tijelo nije dobro formirano", objašnjava. Postupno mršavljenje neophodno je za očuvanje mišića, a Harden dodaje da nova istraživanja pokazuju da ne bismo trebali izgubiti više od 1-3% tjelesne težine tjedno. U nastavku pročitaj što trebaš učiniti kako bi izgubila naslage na sredini tijela.
1/4
Skoči direktno na:
 
Komentari
+2