Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Do zdravog mršavljenja u šest iznenađujuće jednostavnih koraka

Do zdravog mršavljenja u šest iznenađujuće jednostavnih koraka© Fotolia

Samo cjelovitom promjenom dosadašnjih loših navika i odabira hrane možete početi gubiti kilograme zdravo

Imate višak kilograma i kroz godine ste bili na raznim dijetama. Gubili ste kilograme, ali ih i vraćali natrag, a možda i dobili još kilica. Zašto je to tako? Zato što dijete ne funkcioniraju, barem ne dugoročno. Danas to dobro znamo. Restrikcija kalorija uvijek iznova mijenja vaš metabolizam. Zbog toga puno ljudi ponovo natuče kile nakon mršavljenja nekom dijetom.

Što onda napraviti? Iako nema neke magične formule koja će lako i jednostavno potaknuti gubitak kilograma, postoje načini na koje se na zdrav i siguran način može izgubiti višak masnih naslaga.

Najčešći savjet "jedi manje, kreći se više", nije u potpunosti točan. Sada znamo da je ŠTO se jede puno važnije. A ima tu i još nekoliko savjeta koji će vam pomoći da jednostavnim promjenama u svojoj prehrani počnete gubiti kile i to na zdrav i održiv način!
 
Izbacite loše šećere i ugljikohidrate


Sada znamo da su šećeri i rafinirani ugljikohidrati (bijelo brašno i proizvodi od njega, bijela riža) dva najveća razloga zbog čega toliko ljudi vodi bitku s viškom kilograma. Uklanjanje šećera i škroba (loših ugljikohidrata) iz prehrane smanjit će apetit, sniziti razinu inzulina i smanjiti težinu bez gladi.

Brojne studije su pokazale da višak šećera, uglavnom zbog velike količine fruktoze, može dovesti do povećane akumulacije masti na području trbuha i jetre. To pak dovodi do rezistencije na inzulin i niza metaboličkih problema.

"Tekući" šećer je još gori u tom pogledu. Tekuće kalorije mozak ne registrira na isti način kao čvrste kalorije, pa kad pijete slatka/zaslađena pića (poput sokova i gaziranih pića), na kraju ćete konzumirati više ukupnih kalorija.
Istraživanja su pokazala da su pića koja su zaslađena šećerom povezana sa 60% povećanim rizikom od pretilosti u djece.

Bez šećera i sa smanjenim unosom ugljikohidrata (i u potpunosti bez loših ugljikohidrata) razina gladi opadat će i počet ćete sagorijevati masne naslage puno brže. Još jedna korist toga jest da se snižava razinu inzulina, potičući vaše bubrege da izbacuju višak natrija i vode iz vašeg tijela. Time se smanjuje nadutost i nepotreban višak vode iz tijela.
1/6
 
Komentari
+2