Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

'Čista' i 'prljava' keto/LCHF prehrana: koja je razlika

'Čista' i 'prljava' keto/LCHF prehrana: koja je razlika© Depositphotos

Nije baš svejedno što jedeš na ovoj prehrani, čak i ako izbaciš ugljikohidrate

Kad sam čula za dijetu koja mi dozvoljava uživanje u špeku, siru i čvarcima - znala sam da je to nešto za mene. No, ispada da keto prehrana (a onda i LCHF jer je to praktički isto) nije baš tako jednostavna: postoji "čista" verzija, ali i "prljav" način keto prehrane.
 
Što to uopće znači "prljava"?

Negdje si vani s društvom, u nekom lokalu u kojem su fantastični hamburgeri. Što sad? Pa zašto ne bi uzela hamburger, ili još bolje dupli, i samo maknula pecivo, pa ti svejedno ostaju ukusne pljeskavice, sir, nešto malo povrća, a ako dobro izabereš i špek, jaje ili još nešto fino i keto-dozvoljeno. Da, ovaj obrok ima mali udio ugljikohidrata i visok udio masnoća pa je dozvoljen na ketogenoj prehrani. No, ovo se smatra "prljavom" keto hranom jer ovakvom obroku nedostaju mikronutrijenti kao što su vitamini i minerali, i vjerojatno je ova hrana puna konzervansa, antibiotika i drugih hormona koji će negativno utjecati na tvoje zdravlje, usporiti tvoje ciljeve gubitka težine i smanjiti ukupnu energiju". Ups!
 

via GIPHY

1/3
 
Komentari
+2