Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

9 načina da ubrzaš svoj metabolizam i sagorijevaš kalorije cijeli dan

9 načina da ubrzaš svoj metabolizam i sagorijevaš kalorije cijeli dan

Povećanje tjelesne težine s godinama ne mora biti neizbježno

Vjerojatno ti ne trebaju znanstvenici koji će ti reći da se tvoj metabolizam usporava s godinama. A ako i ovako nemaš baš najbrži metabolizam, znaš da je to onda problem. Prosječna žena dobiva oko pola kilograma godišnje tijekom svog odraslog života - dovoljno da nakupi dvadesetak kilograma viška do svojih 50-ih godina. Naravno to je ako se usput ne bori s hormonima, gubitkom mišića i stresom koji joj uspijeva dodatno usporiti "motor" za sagorijevanje masti. Srećom, postoji način da se metabolizam ubrza.

Jedenjem namirnica za ubrzanje metabolizma i držanjem ovih savjeta bolje ćeš spavati, imati više energije, osjećati se snažnije i primijetiti da ti je odjeća malo preširoka već za samo dva tjedna. Evo kako ubrzati metabolizam.
 
Umjereno rezanje kalorija i dodavanje vlakana

Sreži kalorije - ali ne previše

Istina, gubitak težine uključuje smanjivanja unosa kalorija, ali predrastično ograničavanje unosa kalorija može u potpunosti poremetiti tvoj metabolizam - i ne na dobar način. Kada jedeš manje nego što je potrebno za osnovnu biološku funkciju (oko 2.000 kalorija za većinu žena), tvoje tijelo diže ručnu kočnicu u tvom metabolizmu. Istovremeno počinje "jesti" dragocjeno mišićno tkivo (koje inače troši kalorije) radi dobivanja energije. Jedite toliko da nisi gladna - dva snacka od 150 kalorija ujutro i sredinom poslijepodneva između tri obroka (oko 430 kalorija svaki) zadržat će vaš metabolizam u najboljoj kondiciji.

Ukomponiraj više vlakana u svoju prehranu

Konzumiranje više hrane bogate vlaknima, kao što su povrće, voće, cjelovite žitarice, grah i ostale mahunarke, zasitit će te dulje i pomoći ti da obuzdaš želju za nezdravom hranom. Studije pokazuju da žene koje jedu najviše vlakana u hrani dobivaju najmanje težine kroz određeni period. Žene trebaju težiti tome da konzumiraju 21 do 25 grama vlakana dnevno, a muškarci 30 do 38 grama.

Povrće i voće s najviše vlakana su maline, kruške, jabuke, grašak, brokula i repa. Pobrini se da svaki dan dobivaš dobru ravnotežu proteina , vlakana i zdravih masti - to će održavati tvoje razine hormona pod kontrolom i spriječiti debljanje.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Stacy Unruh (@stacyunruh_nutritionist) on

1/5
 
Komentari
+2
 
vmarina
  • 10.3.2019 10:36:25
  • Bodova: 45695
  • Prijavi
Dobri savjeti.