Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

7 najgorih savjeta vezanih za mršavljenje kojih smo se svi držali

7 najgorih savjeta vezanih za mršavljenje kojih smo se svi držali© Depositphotos

Neki od nas stalno rade iste greške, a neki uče na njima. Budi ova druga vrsta ljudi!

Koliko si do sada dijeta isprobala? Gladovala samo na voću ili povrću, na mesu ili na premalim porcijama? Ako si jedna od onih koja je patila i na kraju priznala poraz (možda i nekoliko puta), to znači da dijeta nije bila prilagođena i primjerena tvojim potrebama ili si pak radila određene greške.

Većina žena nije niti svjesna da griješi po pitanju zdrave i dijetne prehrane, a ako pak znaju koje su to greške, misle da one nemaju veliki utjecaj na ishod dijete.

Ako konačno želiš uspjeti u mršavljenju najprije moraš prepoznati što si do sada krivo radila i to onda promijeniti. ovo su najčešće greške koje radimo na dijetama i na putu do mršavljenja:
Ugljikohidrati su loši

Istina, mnogo istraživanja je pokazalo da dijete s niskim unosom ugljikohidrata daju brže rezultate u mršavljenju od onih s niskim unosom masnoća. No to ne znači da bi u potpunosti trebala izbaciti ugljikohidrate, osobito ako redovito vježbaš.

Tijekom vježbanja, mišići trebaju glikogen iz zaliha ugljikohidrata u tvom tijelu. Ako ne pojedeš dovoljno ugljikohidrata, razina glikogena bit će preniska i nećeš imati energije za intenzivno vježbanje. Zato ćeš sagorijevati manje kalorija tijekom treninga, ali i poslije vježbanja jer tvoje tijelo neće trebati toliko energije da se oporavi.

Što bi trebala učiniti? Pojesti porciju (veličina dlana) zdravih kompleksnih ugljikohidrata kao što su zobena kaša, smeđa riža, ječam, hajdinska kaša, quinoa ili batat uz svaki obrok.
 
 

via GIPHY

1/7
 
Komentari
+2