Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

5 čestih pogrešaka koje moraš izbjegavati ako se držiš keto/LCHF prehrane

5 čestih pogrešaka koje moraš izbjegavati ako se držiš keto/LCHF prehrane© Depositphotos

Ovaj način prehrane ne znači samo izbacivanje ugljikohidrata, ima još nekoliko stvari na koje moraš pripaziti...

Ketogena i LCHF prehrana može pomoći kod brzog mršavljenja, ali može dovesti i do ozbiljnih nuspojava. Samo zato što slijedite ovu prehranu koja vam govori da jedete više slanine, a manje mrkve, ne znači da biste se trebali pretjerivati!

Evo nekih uobičajenih pogrešaka koje treba izbjeći ako ste trenutno na ili razmišljate o keto/LCHF prehrani. (Osim toga, prije odlaska na takav program uvijek se savjetujte s liječnikom.)
 
Ne jedeš dovoljno masti


Budući da je poanta keto/LCHF prehrane da vaše tijelo dođe u stanje u kojem prije svega izgara masnoće, morat ćete, naravno, povećati unos masti - ali zdravih masti! To znači da je vrijeme da bacite sve što ima oznaku "smanjene masnoće" (ovo se preporučuje i ako niste na keto) i napunite hladnjak jajima, avokadom, orašastim plodovima, mesom, maslacem, kokosovim i maslinovim uljem...

Ako na ovoj vrstu prehrane ne jedete dovoljno masnoće mršavljenje će biti puno sporije, pa bi bilo dobro da počnete planirati kako da u svoju prehranu uvedete više masnoća.
1/5
 
Komentari
+2