3 pravila mršavljenja na koja možeš slobodno zaboraviti

3 pravila mršavljenja na koja možeš slobodno zaboraviti

Trudiš se smršaviti, ali kilogrami su i dalje tu? Možda i ti vjeruješ u neki od ovih mitova o mršavljenju

Problemi s težinom ubrajaju se među one zdravstvene probleme čije rješavanje odmah donosi osjetne prednosti po zdravlje. Ali jedna od stvari koja otežava taj proces svakako su dugotrajni i ustrajni mitovi o mršavljenju, koji se usprkos brojnim savjetima i dalje uspijevaju održati. Portal Dr Frank Lipman navodi tri najčešća mita o mršavljenju - i zašto su im ne biste trebali vjerovati.
 
Mit 1: Sve je u brojanju kalorija

Istina: Višak kilograma ne može se izgubiti pukim brojenjem i reduciranjem kalorija.

Ideja o brojanju kalorija kao puta do vitke linije prilično je zastarjela. Ako ovisite o kalkulatoru da vas spasi, fokusirate se na pogrešan pristup, a vjerojatno vas muči i nekoliko kilograma viška.

Istina, nekim ljudima može pronaći osjećaj kontrole koji proizlazi iz brojanja kalorija, ali za većinu to postane neurotična navika kojom se izgubi iz vida zdravstvena korist konzumiranih namirnica. Jednostavno rečeno, brojanje kalorija je odličan način da isisate svu radost iz prehrane i uživanja u dobroj hrani.

S druge strane, ako iz prehrane izbacite prerađenu hranu i šećere te se jednostavno usredotočite na svježe cjelovite namirnice, uključujući mnoštvo povrća i proteina životinjskog porijekla, nema potrebe za brojanjem kalorija. Hranjivim tvarima, vlaknima, zdravim masnoćama i proteinima zadržat ćete svoj trbuh pun i razinu šećera na stabilnoj razini, a da ni ne premašite svoj dnevni maksimalni unos kalorija. Pripazite samo da ne navalite na povrće i salate natopljeno kupovnim dresinzima punim šećera, loših masti i aditiva.

Zaključak: Zaboravite na brojanje kalorija i usredotočite se na kvalitetu hrane na vašem tanjuru. Više svježih cjelovitih namirnica ujedno znači i manju tjelesnu težinu (ali ne preko noći!).
1/3
 
Komentari
+2
 
helena_23
  • 21.1.2017 23:20:15
  • Bodova: 6946
  • Prijavi
Zanimljivo ;)
nyna_31
  • 21.1.2017 0:05:52
  • Bodova: 16128
  • Prijavi
Vlasi mi se dižu na glavi kad vidim članak o mršavljenju.
anna-herman
  • 20.1.2017 18:22:14
  • Bodova: 56299
  • Prijavi
Iz ovih stopa odoh po čips! :P
samachan
  • 19.1.2017 17:59:20
  • Bodova: 14804
  • Prijavi
Umjerenost i tjelesna aktivnost.
canyon
  • 19.1.2017 13:17:15
  • Bodova: 16380
  • Prijavi
Ma samo smanjite unos hrane i zbacite kolače i kruh
ena22
  • 19.1.2017 13:16:40
  • Bodova: 50
  • Prijavi
Zaključak: Zaboravite na brojanje kalorija i usredotočite se na kvalitetu hrane na vašem tanjuru. Više svježih cjelovitih namirnica ujedno znači i manju tjelesnu težinu (ali ne preko noći!).Zaključak: Ovo nipošto ne znači da je vježbanje loše za vas. Redovita tjelovježba je fantastična za vaše cijelo tijelo, uključujući jačanje srca, održavanje zdravog krvnog tlaka, popravljanje raspoloženja i balansiranje hormona. Dakle, krećite se! Samo nemojte pretjerivati.Zaključak: Dok umjerenost može funkcionirati kod nekih ljudi bez problema s težinom ili šećerom u krvi, to još uvijek nije recept za zdravu prehranu. Ovakav pristup ne nudi dovoljno zdrave hrane bogate ključnim nutrijentima, niti izbacuje lošu hranu koje bi se trebali kloniti.Slažem se! :)
astoria
  • 19.1.2017 13:13:16
  • Bodova: 25884
  • Prijavi
Molim da nas obavezno podsjetite na gradivo