Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

12 namirnica koje morate jesti kad mršavljenje stane

12 namirnica koje morate jesti kad mršavljenje stane

Odlične namirnice koje će potaknuti mršavljenje

Ako ste bili na dijeti, onda zacijelo znate za onaj trenutak kad mršavljenje jednostavno stane. Većina osoba koje su provodile dijetu u početku izgubi nekoliko kilograma a potom brojka na vagi stane. Frustrirajuća ali i pomalo dobra vijest je da je to sasvim prirodno. 

Stvar je u tome da svaki put kad odlučite promijeniti režim prehrane, vaše tijelo doživi lagani šok i potrebno mu je neko vrijeme da bi se priviklo na novu količinu kalorija. Tijekom tog vremena prilagodbe gubimo kilograme. No jednom kad se organizam prilagodi, gubljenje kilograma staje. Želite li dalje mršavjeti, morati ćete jesti još manje ili sagorijevati više kalorija vježbanjem. 

Dakako, tu su i ostali faktori poput stresa, sna i fizičke aktivnosti koji utječu na kilažu. Na sreću, postoje i određene namirnice koje pomažu kod mršavljenja a mi vam danas otkrivamo nekoliko njih. 
 

Izvor: www.womenshealthmag.com
Foto: marin/Freedigitalphotos.net

Datulje i trešnje

U ljudskoj je prirodi da često želimo ono što ne možemo imati. Kod previše restriktivnog režima prehrane može doći do oslobađanja hormona stresa koji može negativno utjecati na motivaciju za zdravu prehranu. Ipak, to ne znači da biste svaki dan smjeli jesti slatkiše. Umjesto toga, kad osjetite žudnju za slatkim, posegnite za zdravijim alternativama kao što su datulje ili trešnje. To bi trebalo utažiti vašu žudnju prije nego što izmakne kontroli pa pojedete cijeli paket keksa. Istraživanja su pokazala da uvrštavanje namirnica koje pomažu kod mršavljenja u prehranu pomaže smanjiti glad. Dakle, eksperimentirajte sa zdravim desertima jer postoji uistinu mnogo finih i zdravih namirnica koje se mogu spremati na različite načine. 
1/5
 
Komentari
+2
 
evaiv
  • 26.1.2016 13:04:29
  • Bodova: 8929
  • Prijavi
konzumiram sve ove namirnice
rozanna
  • 25.1.2016 15:03:41
  • Bodova: 34086
  • Prijavi
Konzumiram sve osim grejpa kojeg ne volim,ali povremeno iskoristim njegov sok sa ostalim agrumima
softy
  • 25.1.2016 12:06:56
  • Bodova: 34057
  • Prijavi
sve osim grejpa i čilija mi je ok, ovo zadnje dvoje ne mogu
didona
  • 25.1.2016 11:51:26
  • Bodova: 19170
  • Prijavi
Konzumiram navedene namirnice...
bluna
  • 25.1.2016 10:27:01
  • Bodova: 31505
  • Prijavi
Korisni savjeti da se podsjetimo da je uvijek bolje odabrati fino slatko voće umjesto kolača ili keksa te jesti svježe povrće na salate ili fina, lagana variva umjesto pečeog, prženog ili pohanog.