Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Ovo je najbolji položaj spavanja za tvoje zdravlje...

Ovo je najbolji položaj spavanja za tvoje zdravlje...© Depositphotos

Različiti položaji tijela dok spavamo mogu imati različit učinak na svakoga, pa tako mogu pozitivno i negativno utjecati na naše zdravlje

Spavanje je od velikog značaja za naše zdravlje, jer kada odmaramo naše tijelo se iscjeljuje i stvara energiju. Da bismo ispravno funkcionirali, potrebno nam je dovoljna sna. Svaka osoba spava oko 7-9 sati svake noći, što, kada se zbroji, ispada oko 25 godina života, a to stvarno zvuči kao mnogo vremena. Ali nije samo bitno koliko spavate, za kvalitetan san moraš spavati u pravilnom položaju.

Različiti položaji tijela dok spavamo mogu imati različit učinak na svakoga, pa tako mogu pozitivno i negativno utjecati na naše zdravlje.

Generalno jedna poza se najčešće preporučuje: spavati ispruženo na leđima. Tada je cijela vaša težina ravnomjerno raspoređena, a uz to lice je okrenuto prema gore, pa nema opterećenja stresa na vratu. (Jedina iznimka su osobe koje hrču, imaju apneju ili trudnice. Njima se preporučuje spavati na boku.)

Položaji za spavanje ovisno o zdravstvenim problemima

I za brojne zdravstvene probleme preporučuju se različiti položaji za spavanje. Pokušaj ublažiti svoje tegobe uz pomoć ovih preporuka:

Problemi sa sinusima
Položaj u kojem spavaš igra veliku ulogu ako patiš od sinusitisa. Preporučuje se spavanje podignute glave i gornjeg dijela tijela (na nekoliko jastuka).
 

via GIPHY

Žgaravica
Ona može uzrokovati mnoge neprospavane noći... Za ublažavanje problema trebalo bi spavati na lijevom boku.

Bol u vratu
Za ublažavanje bolova u vratu stavi mali namotan ručnik ispod vrata.

Bol u ramenu
Možeš se osloboditi boli u ramenu, ako spavaš na desnom boku s malo savijenim koljenima. Za bolje rezultate stavi jedan jastuk između koljena, a drugi pored prsnog koša, s rukama omotanim oko njega.

PMS neugoda i bol
Stavi jastuk ispod koljena kako bi spriječila savijanje kralježnice i ublažila bol i PMS nelagodu.

Visoki krvni tlak
Čak se i krvni tlak može smanjiti s pravim položajem. Trebalo bi spavati na trbuhu licem prema dolje.
 

via GIPHY

Glavobolje
Glavobolje su često uzrokovane istegnućem vrata tijekom spavanja, pa je najbolje glavu okružiti jastucima i spriječiti to.

Problemi s probavom
Spavanje na lijevom boku može biti korisno. Gravitacija će potaknuti probavni proces jer se želudac nalazi na lijevoj strani tijela.

Bol u leđima
Da bi ublažila bolove u leđima trebala bi spavati s namotanim ručnikom ispod krivine leđa i jastukom ispod koljena.
 
Komentari
+2
 
vmarina
  • 4.4.2019 9:43:52
  • Bodova: 50681
  • Prijavi
A sta je s nama koji se vrtimo u snu?
sneki2
  • 4.4.2019 8:26:13
  • Bodova: 59900
  • Prijavi
Ne mogu zaspati drugačije nego na trbuhu. I to je godinama tako.