Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Hrčeš? Ovi savjeti će ti pomoći da prestaneš s noćnim "simfonijama"

Hrčeš? Ovi savjeti će ti pomoći da prestaneš s noćnim "simfonijama"© Pexels

Promjena načina života je najlakši i obično najefikasniji način kako se riješiti hrkanja

Htjele mi to priznati ili ne, ali ima mnogo nas koje hrču i ponekad se čini kao da ništa ne koristi da bi se nekako riješio taj problem. Hrkanje i nije tako bezazleno jer može dovesti i do drugih zdravstvenih problema, uostalom nije ugodno niti znati da osoba s kojom dijelite postelju pati zbog vaših noćnih “opera”.

Zato mnoge od nas poduzimaju ono što mogu kako bi to spriječile - odlazi se u ljekarnu po flaster protiv hrkanja, kao i kod liječnika po preporuku ili prijedlog što točno poduzeti.

Ako spadaš u kategoriju žena koje za sad još ništa po tom pitanju nisu poduzele, predlažem ti najjednostavniji i često najefikasniji način  kako se riješiti hrkanja bez trošenja novca ili vremena. Sve što trebaš napraviti je - promijeniti način života. Lako, zar ne?

Što uzrokuje hrkanje?

Postoje stvari koje će tvoje hrkanje učiniti gorim i glasnijim:  povećana tjelesna težina, spavanje na leđima, obilni i teški obroci prije spavanja, alkohol, cigarete, tablete za spavanje i smirenje...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Tales Of A Lab (@talesofalab) on


Promijeni način života i zaustavi hrkanje

Prestani uzimati sedative i antihistaminike neposredno prije spavanja, izbjegavaj teške obroke barem tri sata prije odlaska u krevet. Ako imaš višak kilograma, pokušaj smršavjeti. Već i najmanji pomak će dobro djelovati na tvoj problem. Nemoj konzumirati alkohol tri sata prije spavanja. Ako si prehlađena, pokušaj inhalirati prije nego zaspiš. Patiš li od alergija, ukloni, ili koliko je to najviše moguće smanji, količinu alergena u spavaćoj sobi.

Smanji količinu alergena

Količinu alergena smanji tako da zatvoriš prozore dok spavaš, a u sobi koristi ovlaživač zraka ako je zrak presuh. Spavaj na boku i uspostavite uredni raspored spavanja kako bi se što kvalitetnije naspavala. Kako bi spriječila ili barem smanjila hrkanje moraš se kloniti hrane koja povećava količinu sluzi koju tvoje tijelo proizvodi. Najgori su mliječni proizvodi: mlijeko, sir, maslac, vrhnje i jogurti. Izbjegavaj ih barem dva sata prije spavanja.
 
Komentari
+2
 
oprezna
  • 23.2.2019 8:59:41
  • Bodova: 131864
  • Prijavi
Dobra tema no čini mi se nedovoljno obrađena ....