Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Ginekologinja nam je objasnila zašto je bitno ojačati vaginalne mišiće, koje su vježbe najbolje te što misli o yoni jajetu i vaginalnim utezima

Ginekologinja nam je objasnila zašto je bitno ojačati vaginalne mišiće, koje su vježbe najbolje te što misli o yoni jajetu i vaginalnim utezima© Profimedia.hr

Tvoja snaga krije se i u jakim mišićima intimnog područja koje treba vježbati baš kao što vježbaš bicepse ili tricepse

Uz one vanjske mišiće koji će se lijepo vidjeti budeš li redovito radila trbušnjake i čučnjeve, postoje i oni skriveni koji isto tako traže redoviti trening kako bi ostali jaki i za koje također postoje utezi. Mišići zdjeličnog dna imaju vrlo bitnu ulogu u očuvanju ženskog zdravlja, a o njima nam je više rekla ginekologinja dr. Zlata Srebreniković iz Poliklinike Podobnik. Objasnila nam je kako ih ojačati, zašto je bitno u svoju svakodnevicu uvrstiti i vježbe za ove mišiće te koliko su sigurni alati koje pritom koristimo. 
 
"Zdjelično dno čini sloj mišića razapet između kostiju zdjelice, a njihova uloga je podržavati rodnicu, debelo crijevo i maternicu. Kao posljedica slabosti mišića dna zdjelice najčešće nastaju fekalna ili urinarna inkontinencija, spuštanje organa male zdjelice, seksualna disfunkcija te bolovi u kralježnici.  Najčešće tegobe vezane uz slabljenje mišića dna zdjelice osjećamo tijekom trudnoće i nakon poroda, nakon operativnih zahvata u maloj zdjelici te ulaskom u stariju životnu dob", objašnjava dr. Srebreniković.

Postoj trenuci u životu žene kada je bitno da mišići zdjeličnog dna budu opušteni, odnosno slabiji, a to je porođaj. No, nakon što beba dođe na svijet, vrijeme je da majka ponovno ojača vaginalne mišiće. 


(FOTO: www.profimedia.hr)

"Tijekom trudnoće uz veliki hormonski utjecaj na mišiće dna zdjelice tu je i statički pritisak, hormoni djeluju tako da opuštaju mišiće dna zdjelice, kako bi olakšali porođaj, a povećana težina majke tijekom trudnoće predstavlja dodatno opterećenje za mišiće dna zdjelice", kaže dr. Srebreniković, no i dodaje da trudnoća i porođaj nisu jedini čimbenici. "Hormonske promjene tijekom života, menopauza te povećana tjelesna težina također utječu na tonus mišića dna zdjelice", dodaje ginekologinja. 

Sada kada znaš koliko su bitni jaki mišići zdjeličnog dna za tvoje cjelokupno zdravlje, vrijeme je da poradiš na njihovom tonusu. Dr. Zlata Srebreniković otkriva ti koje su najbolje vježbe te kakve utege pritom koristiti.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Actifemme (@actifemme) on


"Načini jačanja mišića dna zjelice su različiti. Najpoznatije su Kegelove vježbe koje pomažu u učvršćivanju mišića male zdjelice i prevenciji smetnji mokrenja te poboljšavaju vaginalnu elastičnost zdjelice i oporavljaju tonus mišića nakon poroda. Osim Kegelovih vježbi dostupni su i vaginalni utezi, čijim korištenjem se olakšava izvođenje Kegelovih vježbi. To su silikonski utezi različite težine koji se stave u rodnicu te kontrakcijama mišića rodnice nastojiš uteg zadržati u njoj i na taj način jačaš mišiće rodnice", objašnjava ginekologinja. 

"Nešto slično vaginalnim utezima je i Yoni jaje ili jaje od žada, koje su u drevnoj Kini koristile konkubine i carice, a namjenjeno je jačanju zdjeličnih i vaginalnih mišića te poticanju cirkulacije u zdjelici", dodaje dr. Srebreniković te navodi kako i yoni jaje i uteg imaju vrpcu koja u biti sluzi za vađenje iz rodnice, tako da je sigurno za primjenu. Jedina razlika između ove dvije vrste utega je ta što yoni jaje postoji u različitim veličinama, a utezi su iste veličine, samo različite težine.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Yoni Eggs (@yonieggs.co) on


Na pitanje kada bi trebalo započeti s vježbanjem vaginalnih mišića ginekologinja kaže kako bi idealno bilo već prije trudnoće, a nastaviti tijekom trudnoće, nakon poroda i u kasnijoj životnoj dobi, odnosno vaginalne mišiće treba vježbati redovito cijeli život, baš kao i sve ostale. 
 
 
Komentari
+2