Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Da, i nakon neočekivanog razvoda možeš živjeti sretan život. Evo kako

Da, i nakon neočekivanog razvoda možeš živjeti sretan život. Evo kako© Pexels

Izbjegavaj samodestrukciju- pretjerivanje u alkoholu, u kupovanju stvari (koje ti objektivno ne trebaju), promiskuitetnost, prejedanje ili gladovanje i uzimanje opijata

Razvod je sam po sebi jako traumatičan, a još je teži kada je neočekivan. Izmaknuto ti je tlo pod nogama, sve u što si vjerovala pokazalo se lažnim, osoba za koju si mislila da je ljubav tvog života nanijela ti je emocionalne rane za koje ti se čini da neće nikada zacijeliti. No, tu se varaš. Iako imaš osjećaj da si na dnu i da više ne može biti dobro, to je samo trenutačo. Možeš ponovno biti sretna i živjeti lijep, ispunjen život. I ne manje važno - ponovno voljeti nekoga i vjerovati mu.
Kako bi se što prije oporavila poslušaj i primijeni ovih nekoliko savjeta. 
Tuguj

Iznenadnim razvodom izgubila si puno toga - stil života koji si vodila, sigurnost, snove, neke prijatelje, identitet (više nisi nečija supruga) i na koncu muža. Svaki od ovih gubitaka treba odbolovati, no i ne upasti u zamku da ti tugovanje postane navika. Ne smiješ nikako zaglaviti u tom procesu i krenuti samu sebe sažalijevati. Stoga izbjegavaj samodestrukciju- pretjerivanje u alkoholu, pretjerivanje u kupovanju stvari (koje ti objektivno ne trebaju), promiskuitetnost, prejedanje ili gladovanje i uzimanje opijata. Postoje zdraviji, konstruktivni načini nošenja s tugom. Evo ih:

(FOTO: Pexels)


1. Nauči što očekivati od tuge i kako se ona manifestira. Prepoznaj rizične obrasce i izbjegavaj gore navedne zamke. Promatraj samu sebe i načine na koje reagiraš na neugodne osjećaje.
2. Prihvati da je tvoj brak gotov. Ovo je puno lakše reći, nego učiniti, osobito kod iznenadnog razvoda, no itekako je moguće. Daj si vremena.
3. Potraži stručnu pomoć, psihologa s kojim možeš razgovarati. On će ubrzati proces tvog oporavka.
4. Druži se s ljudima koji te pune energijom i koji ti pašu. Stvori krug prijatelja na koje uvijek možeš računati.
5. Pronađi lekcije u svojoj boli. Izvuci najbolje iz nje, nauči nešto o sebi.
6. Nemoj izbjegavati bol. Moraš ju osjetiti kako bi je se oslobodila čak i ako je jako neugodna. Suoči se s njom.

Oprosti

Suprotno oprostu je okrivljavanje. Najlakše je okriviti bivšeg za sve što ti se događa u životu. Na koncu, on je i prouzročio taj razvod i naravno da je on kriv, zar ne? No, osuđivanje te nikada neće odvesti naprijed. Ostat ćeš zaglavljena u boli i u prošlosti. I ne zaboravi, za prekid su potrebne dvije strane isto kao i za ljubav. Potrudi se oprostiti mu, ali onako istinski. No, osim što moraš oprostiti njemu, moraš oprostiti i sebi. Kada to budeš uspjela osjetit ćeš sreću i slobodu. Da, dobro si pročitala - sreću. I opet ćeš biti sposobna voditi lijep i ispunjen život. I voljeti.
 
Komentari
+2