Za zdravlje mališana: Namirnice koje trebaju biti na dječjim tanjurima

Za zdravlje mališana: Namirnice koje trebaju biti na dječjim tanjurima© Profimedia.hr

Naravno da znaš da znaš da bi tvoje dijete trebalo često jesti povrće, ali evo koje namirnice još trebaju biti obavezno na njegovom tanjuru

Svaki roditelj zna kako je djecu ponekad teško nahraniti (osim čokoladom i sladoledom) i da često ne žele jesti ono što im je servirano na tanjuru. Ponekad je stresno djeci objasniti što je najbolje za njihov rast i mala tijela. Ali djeca trebaju hranjive namirnice za mozak, kalcij za kosti i sve minerale i vitamine koje nudi povrće i još mnogo toga.
 
Da bi djeca ipak dobila sve što trebaju donosimo popis najboljih namirnica. Ove namirnice nisu samo zdrave nego su i vrlo jednostavne, dostupne su i mogu se lako kombinirati u različitim jelima.  Samo uvijek pazite na kalendar dohrane, ali i koje namirnioce pedijatri i nutricionisti ne preporučuju za mlađu djecu.


(Foto: www.profimedia.hr)
 
Jogurt

"Jogurt je odlična opcija za doručak i užinu, čak i za desert, ali je važno provjeriti koliko ima šećera u njemu", objašnjava dječja nutricionistkinja Katie Andrews. "Jogurt je zdrava namirnica koja je puna proteina i vitamina D i djeca ga trebaju u prehrani", dodala je za eatingwell.com. Jogurt također sadrži probiotike, dobre bakterije koje su važne za zdravlje crijeva. Kako izabrati jogurt? Dobar je grčki jogurt koji ne sadrži šećere i ima dvaput više proteina od običnog jogurta. Treba izbjegavati jogurte s okusima i dodanim šećerima. Ako djeca vole ovakve jogurte moguće je dodati bobičasto voće i cjelovite žitarice u običan jogurt.
 

via Giphy
1/7
Skoči direktno na:
 
Komentari
+2