Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Zašto je planiranje i organiziranje važno za kvalitetu života svake žene

Zašto je planiranje i organiziranje važno za kvalitetu života svake žene

Jedina hrvatska profesionalna organizatorica za žene savjetuje ženama kako organizacijom vremena, prostora i stvari smanjiti svakodnevni stres i postići jednostavniji i bolji život

Da biste se osjećale zadovoljno i imale volje i vremena za ono što volite, vaš svakodnevni prostor i vrijeme moraju služiti vama, a ne obratno. Namještaj u prostorijama, stvari po ormarima, policama ili u računalu neophodno je dobro organizirati, a dnevne i tjedne planove i rasporede imati pod kontrolom. Time si oslobađate vrijeme, ali i energiju za sve one aktivnosti u kojima biste rado uživale, ali nikako ne uspijevate. Ukoliko su vam organizacijske vještine konstantni izazov, usluga profesionalnog organiziranja može vam pomoći oko planiranja, motivacije, fokusa i osmišljavanja optimalnih rješenja.

Najčešći organizacijski izazovi su oni oko planiranja obaveza i određivanja prioriteta, nekorištenja ili pogrešnog korištenja tzv. to-do lista, ali i problemi proizašli iz neplaniranog kupovanja stvari, kao i izazovi oko odvajanja potrebnog od nepotrebnog te bitnog od nebitnog. Najčešća pogreška koju možete u takvim okolnostima učiniti je dobro poznati “multitasking” kojem velik broj žena pribjegava u želji da budu efikasnije.

Prepoznajete li kod sebe neke od simptoma neorganiziranosti kao što su nesastavljanje planova i popisa, preuzimanje previše obaveza, gubljenje stvari, kašnjenje, pretrpani ormari, nesređena arhiva, izazovi majčinstva, zanemaren društveni život, kronični umor i nezadovoljstvo, primijenite za početak ove savjete profesionalne organizatorice za žene:
  •     krenite od uzroka, a ne od posljedice – konstantno pospremanje po kući, traženje zagubljenih stvari, kašnjenje i naravno, borba sa velikim brojem obaveza u danu direktna su posljedica načina planiranja i postavljanja prioriteta. Promislite da li je svaka stvar u vašem stambenom prostoru logično i praktično smještena ili vam je nezgodno doći do nje i vratiti ju na mjesto pa je u prostoru uglavnom nered. Zapitajte se zašto je to tako i odgovori će se početi nametati sami. Ispišite sve što želite obaviti u danu ili tjednu, a onda objektivno razvrstajte bitno od nebitnog, eliminirajte “kradljivce vremena” i sve što je preostalo na listi svedite u točan vremenski okvir. Bez grižnje savjesti prihvatite pomoć oko dnevnih obaveza kad god je to moguće.
  •     primijenite princip “manje je više” – nastojte kupovati ciljano i prema unaprijed ustanovljenim potrebama i popisima (odjeća, hrana, knjige) jer tako kontrolirate količinu stvari u svom prostoru, ali i kućni budžet. Osvijestite vezu između prihvaćanja e-mail pretplata i ogromne količine informacija koja će se tako skupiti u vašem inboxu u vrlo kratko vrijeme. Naučite reći “ne” ljudima i događajima koje možete izbjeći i tako oslobodite vrijeme za nešto što vam je važnije. Drugim riječima – manje gomilanja garantira veću kontrolu i zadovoljstvo
  •     naučite male dnevne rutine – samo petnaestak minuta planiranja svake večeri dovoljno je da vam idući dan bude bitno jednostavniji i većina stvari pod kontrolom. Samo petnaest minuta jutarnjeg mira i omiljene knjige uz šalicu kave ili kratka tjelovježba umjesto provjeravanja e-mail poruka ili igranja igrice na mobitelu, učinit će vaš ulazak u radni dan mirnijim i fokusiranijim
  •     zapisujte umjesto da pamtite – Evernote, Trello, Wunderlist ili pak običan blok i olovka, sasvim je svejedno dokle god je u funkciji pojednostavljenja vaše svakodnevice. Odaberite ono što vam najviše odgovara, ali koristite to svakodnevno.

Trenutno su u toku prijave za radionice o organiziranju, pod indikativnim naslovom “Ne daj hrpi da te iscrpi” koje će biti održane 10. i 21. listopada i 14. studenog u Zagrebu i Velikoj Gorici.

Ostale detalje o ovoj jedinstvenoj usluzi profesionalnog organiziranja za žene možete saznati na www.slagalicaorganiziranje.hr i na www.facebook.com/slagalicaorganiziranje.
___________________________________________
Tamara Kajari - magistrica ekonomije, certificirana profesionalna organizatorica i jedina hrvatska profesionalna organizatorica za žene, osnivačica i vlasnica tvrtke "SLAGALICA organiziranje d.o.o.", autorica e-knjižice “Kako organizirati prostor, stvari i vrijeme u samo 3 koraka”, autorica i predavačica serije predavanja “Organiziranost – što, zašto, kako” (predavanja posjetilo više od 200 ljudi), vlasnica i urednica stranice www.slagalicaorganiziranje.hr, objavljivana autorica na naturala.hr, pitajmamu.hr, časopis Gloria, Radio Samobor, Z1 Televizija, stručna suradnica časopisa Mama&Beba, stručna suradnica Pučkog otvorenog učilišta Velika Gorica.  
 
Foto: Depositphotos, GoodMoodPhoto
 
Komentari
+2
 
matea34
  • 10.10.2017 19:54:17
  • Bodova: 44730
  • Prijavi
Djevica sam u horoskopu i iako ne vjerujem u horoskop, nego ga čitam iz zabave, svejedno pronalazim sebe u nekim opisima, pa tako i u opisu da Djevica definitivno mora imati sve organizirano. Takva sam - sve mora biti organizirano i sve moram stići.
malikekoserk1
  • 10.10.2017 15:06:28
  • Bodova: 20668
  • Prijavi
Pa evo sva sreća stvarno s tim nemam problema , uvijek nekako uspijevam sve stići. Ali ima dobrih savjeta dobro dođu.
neko-san
  • 10.10.2017 10:18:03
  • Bodova: 22273
  • Prijavi
Nikad nisam imala problema s tim. Od malena sam spremala sve svoje igračke za sobom, ormari uvijek uredni, sva odjeća posložena...ne znam na koga sam po tom pitanju, jer je moja stara čista suprotnost. Supruga sam naučila organiziranosti i stvar funkcionira vrlo jednostavno. Stvari odakle se uzmu, vraćaju se na isto mjesto gdje su bile. To je ujuedno i pravilo br.1 u kuhinjama. Na taj način trenira se memorija.
softy
  • 10.10.2017 10:17:59
  • Bodova: 34082
  • Prijavi
korisni savjeti.. neke stvari I činim, ali multitasking sam često :(
ecume
  • 9.10.2017 23:25:42
  • Bodova: 6580
  • Prijavi
...jer naravno, samo žene trebaju organizirati, pospremati i planirati. A samo organizirana žena je uspješna i sretna žena.