Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Sve prednosti jutarnjeg trčanja i kako ga uvrstiti u svoju svakodnevnu rutinu

Sve prednosti jutarnjeg trčanja i kako ga uvrstiti u svoju svakodnevnu rutinu

Počnite trčati svakog jutra

Postoji bezbroj razloga zašto mnogi ljudi najviše vole trčati upravo ujutro. Jutarnje trčanje ima višestruke koristi za vaš organizam. Ne samo da ćete započeti svoj dan svježi, opušteniji i sretniji, već na taj način vaš dan započinje uspješno jer ste nešto ostvarili. 

Trčanje rano ujutro prije nego vam se nagomilaju dnevne obaveze daje vam prostora za razmišljanje i planiranje, kao i priliku da se mentalno pripremite za dan koji je pred vama. Dodatna priprema može vam pomoći da budete mnogo učinkovitiji u postizanju svojih ciljeva. 

Ipak, promjena jutarnjih navika i rutine nije nimalo lak zadatak. Bez obzira na to koliko motivirani bili noć prije, ponekad nam se ujutro baš i ne da ustati iz kreveta samo radi trčanja. 

Želite li postati jutarnja osoba i uvrstiti trčanje u svoju svakodnevnu rutinu, pročitajte nekoliko odličnih savjeta koje s vama dijelimo u nastavku...

Naspavajte se 

Želite li se ujutro ustati odmorni i na vrijeme, vrlo je važno osigurati si 7-8 sati sna. Stoga, ako je potrebno, krenite u krevet ranije kako bi se ujutro mogli probuditi. 

Unaprijed pripremite odjeću

Svaku večer prije provjerite vremensku prognozu za jutro i pripremite odjeću za trčanje u kojoj će vam biti ugodno. Na taj ćete se način ujutro moći u miru spremiti, bez strke i zbrke. 

Zagrijavanje je bitno

Kako biste izbjegli rizik od ozljeda prilikom trčanja svakako se prije početka trčanja malo zagrijte. S obzirom na to da vaši mišići tijekom noći miruju, imaju veću vjerojatnost da budu ukočeni ujutro kad ustanete iz kreveta. Kako biste smanjili vjerojatnost ozljeda, svakako prije trčanja napravite nekoliko vježbi zagrijavanja. 

Pronađite partnera za trčanje 

Pronađete li partnera za trčanje, imati ćete nekoga na koga uvijek možete računati pa ćete teže izbjeći tu svoju obavezu. Također, biti će vam mnogo zabavnije ako budete imali nekoga tko će trčati s vama i biti vam podrška i motivacija.

Nemojte se forsirati

Kad je u pitanju uvođenje trčanja u vašu rutinu, nemojte biti previše strogi sami prema sebi. Biti će vam potrebno neko vrijeme da biste se navikli na ranije ustajanje i sve što je vezano uz to. Stoga krenite polako i dozvolite organizmu da se navikne. Već nakon nekoliko tjedana postati će vam lakše i jutarnje će trčanje, budete li dovoljno uporni, postati dio vaše svakodnevne rutine. 

U početku će biti teško 

Uvođenje trčanja u jutarnju rutinu u početku će vam vrlo vjerojatno biti jako teško i naporno, dok se jednom ne naviknete. Možda će biti i pomalo bolno, no nema vam druge nego da namjestite alarm sat ranije i da jednostavno ustanete kad zazvoni. Nakon nekoliko dana ranijeg ustajanja, navečer ćete ranije biti umorni pa ćete samim time i prije odlaziti u krevet. S vremenom će vam postajati sve lakše. 
 
  • Prilagodljivost 
Elastična pojačanja u ključnim zonama.
  • Stabilnost
Mreža na rubu za precizno kretanje u svim smjerovima.
  • Precizna amortizacija
Pojačana peta i visokoučinkoviti uložak pružaju stabilnost, bolje prijanjanje i udobnost.
 

Foto: Unsplash
 
Komentari
+2
 
anna-herman
  • 4.5.2017 19:39:18
  • Bodova: 54673
  • Prijavi
Ali da mi nedostaje, nedostaje mi. Omiljena fizička aktivnost.
anna-herman
  • 4.5.2017 19:38:44
  • Bodova: 54673
  • Prijavi
Nekoć davnoooooo, hahaha... eeeeee, da... Da ne ustajem inače u 6, pa pripreme, vrtić, jedan posao, drugi posao, autobusi i povratak kući oko 21 sat, nema frke. :) Zapravo i trčim cijeli dan. :) Ili da niti ne idem spavati da bih (ponovno) ujutro trčala? ;)
malikekoserk1
  • 4.5.2017 15:02:48
  • Bodova: 14817
  • Prijavi
Divan tekst volim kad se ljude ohrabruje na prave stvari , ja to prakticiram i nikad se nisam bolje osjećala.
Moderator
-nany-
  • 4.5.2017 12:11:54
  • Bodova: 133069
  • Prijavi
Nimfy, radila sam od 7, ustajala sam u 5 da bih sat vremena trčala. Jaka volja, ništa drugo.Osobno mi je užasno teško kad ne mogu ići trčati rano ujutro, fali mi. Stekla sam naviku i strašno sam ponosna i sretna zbog toga. Nema ništa ljepše od trčanja u prirodi, kraj zelenila krošnji, svježe pokošene trave, uz predivnu rijeku i pjev ptica... Izbaciš stres, opustiš se, adrenalin proradi, još ako trčiš uz omiljenu muziku (a to sada obavezno radim) preplavi te divan neki osjećaj smirenosti... Ne bih to dala nizašto i neka samo što duže potraje ! Svaka čast ispijanju kavice ujutro, ali uvijek radije biram trčanje.
bigulica
  • 4.5.2017 11:57:10
  • Bodova: 3578
  • Prijavi
Voljela bi da si mogu priustit trcanje ujutro.. ali nazalost za sada neide
nimfyca
  • 4.5.2017 11:51:34
  • Bodova: 70320
  • Prijavi
Ha a sta sa ljudima koji rade od 6-7..
matea34
  • 4.5.2017 11:27:07
  • Bodova: 44398
  • Prijavi
Moglo bi se uvrstiti, ali malo sam lijena za takvo nešto. Radije ću popodne trčati poslije posla, i to tek kad riješim trenutačne obaveze od kojih ne stignem nikuda.
mikica61
  • 4.5.2017 11:21:58
  • Bodova: 119144
  • Prijavi
reebokice su mi zakon,imala sam ih nekoliko,već dugo razmišljam kako trčanje uvrstiti u dnevne aktivnosti,morala bih se tri dana u tjednu probuditi i ustati prije 6,da bih u 8 bila na poslu,u pola sata bih otrčala 4 km,razgibavanje ,pa tuširanje,može se....ako imaš volje
xerinija
  • 4.5.2017 11:20:09
  • Bodova: 64376
  • Prijavi
Da, jutanje trčanje je posebno prikladno za one koji rade od 7 ili 7.30... :D