Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Prirodni lijekovi koji dokazano pomažu kod visokog krvnog tlaka

Prirodni lijekovi koji dokazano pomažu kod visokog krvnog tlaka© Unsplash

Provjereni trikovi koji na prirodan način pomažu kod snižavanja krvnog tlaka

Povišeni krvni tlak danas se javlja vrlo često, a osobito kod starijih ljudi. Krvni tlak iznad 140/90 smatra se visokim krvnim tlakom, odnosno to je stanje koje se naziva hipertenzija.
 
S obzirom na to da može izazvati brojne zdravstvene komplikacije, a često nisu prisutni nikakvi simptomi, naziva se i tihim ubojicom. Od visokog krvnog tlaka pati svaka treća osoba u svijetu i upravo je visoki tlak najčešći uzrok smrti u svijetu, ali i u Hrvatskoj.
 
Sve starija populacija, pretilost, nezdrava prehrana, nedostatak fizičke aktivnosti, stres i genetika samo su neki od faktora koji izazivaju probleme s povišenim krvnim tlakom.
 
S obzirom na to da je visoki tlak glavni čimbenik rizika od  srčanog i moždanog udara, valja ga redovito provjeravati i regulirati.
 
Liječnici za snižavanje krvnog tlaka najčešće pripisuju lijekove koji, nažalost, mogu izazvati brojne nuspojave, no dobra je vijest što postoje i prirodni načini koji mogu biti od velike pomoći kod visokog krvnog tlaka.
 
Promjene u načinu života važan su dio prevencije, ali i liječenja visokog krvnog tlaka. U nastavku ti otkrivamo nekoliko prirodnih, a vrlo učinkovitih načina i metoda za snižavanje visokog krvnog tlaka.  

 
Pokreni se

Imaš li problema s visokim krvnim tlakom, fizička je aktivnost nužna. Dokazano je da redovna tjelovježba poput brzog hodanja učinkovito pomaže kod snižavanja visokog tlaka. Naime, kod fizičke aktivnosti srce učinkovitije koristi kisik. Iz tog razloga, u svoju svakodnevnu rutinu uvedi šetnje ili brzo hodanje. Dovoljno je pola sata dnevno, a s vremenom možeš povećavati prijeđenu udaljenost ili vrijeme hodanja.
 

1/12
 
Komentari
+2