Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Prednosti poslijepodnevnog odmora

Prednosti poslijepodnevnog odmora

Kratki spavanac može učiniti čuda za naše zdravlje

Poslijepodnevni odmor je najdraži dio dana većini ljudi, no zbog umora koji kola u nama nakon radnog dana, ponekad predugo spavamo poslijepodne zbog čega se posljednjih godina u medijima puno debatiralo oko stvarnih koristi takvog odmora i njegovih pozitivnih i negativnih strana.

Prema posljednjim istraživanjima, najidealnija dužina poslijepodnevnog odmora je ona do 30 minuta, a prednosti su mu zaista brojne.

OTPORNOST NA STRES
Ako je vaša svakodnevnica na poslu obilježena stresnim događajima i osobama za koje vam se čini da crpe energiju iz vas, razmislite što možete učiniti po tom pitanju. Pored svega ostaloga, uz malo odmora, vaš organizam će bolje i lakše podnositi sve stresne situacije s kojima se susrećete tijekom dana.

PRODUKTIVNOST I BOLJE KOGNITIVNE FUNKCIJE
Vaše pamćenje će zbog kratkog poslijepodnevnog sna biti puno produktivnije, a sposobnost razmišljanja i usvajanja novih činjenica bit će dovedeno na veću razinu. Pamćenje lica, pa čak i imena, te brzo i bolje rješavanje radnih zadataka i problema neće vam više stvarati zapreku uz ovu simpatičnu i zdravu naviku. Radit ćete manje grešaka, a vaši rezultati će biti veći i bolji.

ZDRAVLJE KARDIOVASKULARNOG SUSTAVA
Kardiovaskularni sustav je nešto o čemu posebno trebamo brinuti i držati ga pod kontrolom. Srčana oboljenja i problemi s krvim tlakom zbog rutine kratkog poslijepodnevnog drijemeža, mogli bi se drastično smanjiti ili čak u potpunosti nestati. Zato predlažemo da svakako barem na kratko sklopite oči i odmorite svoj duh i tijelo nakon napornog dana na poslu.

BOLJE RASPOLOŽENJE I POVEĆANJE ENERGIJE
Ukoliko vam je u cilju poboljšati cjelokupno stanje organizma i povećati energiju, kratak san koji traje između deset i dvadest minuta, dovest će vas do novog naleta energije i omogućiti vam da iskoristite ostatak dana i večeri na najbolji mogući način.
 
Komentari
+2
 
otilija19
  • 6.10.2018 17:39:55
  • Bodova: 28889
  • Prijavi
volim uhvatiti taj popodnevni odmor kad god mogu
nimfyca
  • 5.10.2018 16:31:19
  • Bodova: 70217
  • Prijavi
Ako spavam popodne znači da sam bolesna
0810beautylife
  • 5.10.2018 16:24:12
  • Bodova: 217
  • Prijavi
Kad god uhvatim priliku odspavam jer sam nakon odmora spremna za nove pobjede.
sneki2
  • 5.10.2018 14:14:28
  • Bodova: 41705
  • Prijavi
Kod mene nije 30 minuta, već malo duže (naravno kad nemam nekih obaveza pa se preskače)..
valen-cia72
  • 5.10.2018 13:36:07
  • Bodova: 44122
  • Prijavi
Apsolutno se pridržavam!
mikica61
  • 5.10.2018 13:00:31
  • Bodova: 114941
  • Prijavi
kao da su mene pitali