Energetska bomba za lice: Smoothieji uz koje će ti koža blistati

Energetska bomba za lice: Smoothieji uz koje će ti koža blistati© www.profimedia.hr

Uz pravu mješavinu voća, povrća i hranjivih sastojaka, tvoja koža će zablistati preko noći

Bez obzira na to koliko maski ili umirujućih seruma naneseš na lice, vjerojatno nikad ne uspijevaš postići blistav ten koji priželjkuješ. Zbog toga - probaj prilagoditi ono što unosiš u tijelo, a ne samo ono što stavljaš na njega.
 
Ono što unosiš u tijelo utječe na izgled i zdravlje tvoje kože, kaže Maya Feller, nutricionistkinja iz New Yorka za shape.com. A za te pozitivne promjene čak ni ne moraš pripremati cjelovit, hranjiv obrok. Pošto obiluju voćem, smoothieji su zdravi sami po sebi, a kroz njih možeš zadovoljiti sve svoje dnevne potrebe za vitaminima i ostalim zdravim nutrijentima. No, uz dodatak par stvari možeš ih učiniti energetskom bombom za blistavo lice.

"Napitak koji kombinira različite vrste zdravih sastojaka omogućava tim namirnicama da djeluju zajedno, pa lagano dolazimo do odlčnih rezultata", kaže Feller. "Osim toga, pića se brže apsorbiraju od cjelovite hrane." Želiš li taj svježi izgled, u svoj smoothie dodaj ove sastojke:


via Giphy
 

1. Voće i povrće

Bogato je antioksidansima, uključujući vitamine C, E i B, koji pomažu u blokiranju slobodnih radikala koji mogu dovesti do bora, suhoće i tamnih mrlja, kaže Feller. Najbolji izbor je svježe bobičasto voće i zeleno lisnato povrće.

Dodaj: borovnice, maline i kelj ili špinat.

2. Prebiotici i probiotici

Pravilo koje je dobro zapamtiti: što je dobro za crijeva, dobro je i za kožu. Zato su prebiotici i probiotici savršen sastojak smoothieja za blistavu kožu. Feller preporučuje da napravite smoothie uz dodavanje jogurta s probioticima ili orašastih plodova.

Dodaj: jogurt i listove maslačka ili orašaste plodove.
 


via Giphy
 

3. Kolagen

Ovaj protein poboljšava elastičnost kože i pomaže joj da ostane glatka. Stavite žličicu kolagena u prahu u smoothie s vitaminom C koji pomaže tijelu u sintezi kolagena. Nema potrebe za dodavanjem soka od naranče, dosta vitamina C možete dobiti iz npr. jagoda ili raštike.

Dodaj: žlicu kolagena u prahu i jagode, kovrčavi kelj, raštiku, naranču, dinju ili papaju.

4. Zdrave masti


Čula si da su omega-3 masne kiseline važne za zdravlje srca, ali mogu učiniti čuda i za tvoju kožu. Omega-3 u avokadu, bademima i oljuštenim ili mljevenim lanenim sjemenkama imaju protuupalno djelovanje i mogu ublažiti iritacije kože, kaže Feller. Bonus: Ovi smoothie sastojci također će te zasititi.

Dodaj: avokado, bademi, lanene sjemenke ili sjemenke konoplje.

 
Komentari
+2