Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Snažan razvoj Fructala u regiji - investicije u 2018. godini vrijedne više od 1,8 milijuna eura

Snažan razvoj Fructala u regiji - investicije u 2018. godini vrijedne više od 1,8 milijuna eura

Kompanija Fructal koja od 2011. godine uspješno posluje u okviru Nectar grupe, najavila je daljnje širenje poslovanja u regiji

Nectarova akvizicija Fructala jedna je od rijetkih direktnih investicija iz Srbije u Sloveniju, a s obzirom na vrijednost od 50 milijuna eura, jedna je od najvećih. Akvizicijom Fructala kompanija Nectar uspješno je integrirala nekada najveću i na neki način ikonu brandova u bivšoj Jugoslaviji i nastavila je investirati u razvoj kroz brojne inovacije i investicije u nove tehnologije, kao i u razvoj novih tržišta.

Fructal  danas izuzetno uspješno posluje s brojnim prepoznatljivim brandovima u regiji. U Sloveniji je apsolutni lider u sokovima s tržišnim udjelom od 41%, bilježi rast na tržištima ex Yu regije i zajedno s Nectarom lider je u regiji sa 22% tržišnog udjela. Prema Valicon listi najjačih brandova, u kombinaciji Nectar Fructal je 8. najjači brand u regiji. 

To postiže sa stalnim inovacijama i godišnje na tržište uvede preko 100 novih proizvoda, s čime su povezane investicije u opremu, koje su u 2018. godini iznosile 1,8 milijuna EUR. Kompanija Fructal sa preko 20 brandova ostvaruje godišnji promet od 46 milijuna eura i bilježi konstantan rast prihoda u odnosu na predhodne godine. Fructal raspolaže proizvodnim kapacitetima u Ajdovščini i Kamniku u Sloveniji, ali i u Skoplju u Makedoniji. 

Kao lider u preradi voća i proizvodnji voćnih sokova u Jugoistočnoj Europi  kompanija Nectar je nakon akvizicije Fructala uložila značajna sredstva u  njegov  daljnji razvoj i širenje u regiji, ali i izvan ex-Yu granica i na prekoocenska tržišta.  Danas Fructal i Nectar zajedno izvoze na preko 60 tržišta, a uspješnim nastupom na međunarodnom SIAL sajmu u Parizu, otvorena su vrata ekspanziji kompanije na nova tržišta poput Kine, Gruzije i Libije. Kompanija je najavila i nastup na predstojećem najvećem međunarodnom sajmu Gulfood u Dubaiju s ciljem otvaranja novih dalekih tržišta. 

Zbog odličnih rezultata nezavisna analitička kuća Bisnode (koja je partner bonitetne kuće Dun & Bradstreet) na osnovu izvrsnosti i uspješnosti poslovanja Fructalu dodijelila je europski certifikat – najvišu ocjenu bonitetne izvrsnosti AAA i rangirala Fructal među 1,6% poslovnih subjekata u Sloveniji, koji dostižu standard zlata poslovne izvrsnosti. 
 
Komentari
+2