Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Poslovno darivanje u božićno vrijeme

Poslovno darivanje u božićno vrijeme

Darivanje je oblik marketinške komunikacije, a poslovni pokloni doprinose kreiranju pozitivnog imidža i unapređuju odnose s klijentima

Poslovni poklon može se tumačiti kao marketinški alat za dodatnu komunikaciju i promociju vašeg brenda i tvrtke. Darivanje je oblik marketinške komunikacije, a poslovni pokloni doprinose kreiranju pozitivnog imidža i unapređuju odnose s klijentima.

Korijeni darivanja u božićno vrijeme sežu još u rimsko doba i kroz povijest su zadržali simboliku želje za blagostanjem u narednoj godini. Tradicija božićnog darivanja, kakvu danas znamo, razvila se 1930-ih kada je tim marketinških stručnjaka Coca-Cole osuvremenio imidž Djeda Božićnjaka oblačeći ga u crveno odijelce te ga popularizirajući u medijima diljem svijeta.
 

Iako predbožićno razdoblje ne bi trebalo biti jedino vrijeme kada se sjetite darivanja svojih poslovnih partnera i suradnika, svakako predstavlja idealno razdoblje kada odabranim poslovnim poklonima možete pridodati blagdansku dozu mašte, domišljatosti i emocija. Takvi, dobro planirani i kreativni poslovni pokloni mogu donijeti mnogo pozitivnih benefita za vašu tvrtku i brend. Pomno odabrani i domišljati poslovni pokloni prenose priču i emocije vašeg brenda koju će klijenti dugoročno povezivati s vama i vašom tvrtkom.
 
 

Poklonite li poslovnim partnerima još jednu bocu vina, kalendar ili kemijsku olovku, nitko vam neće zamjeriti. Dakako, i te uobičajene poklone možete efektno individualizirati i učiniti da se izdvoje iz mase sličnih. No uz malo odvažnosti i mašte pružaju vam se i mnoge daleko zanimljivije i kreativnije mogućnosti. Svakako se prilikom božićnog poslovnog darivanja isplati uložiti malo više vremena, razmišljanja i novaca.  
 
 

Poslovnim darivanjem zahvaljuje se partnerima i suradnicima na lojalnosti te se ulaže u dugoročne odnose. Kroz darivanje poslovnim partnerima šalje se poruka o sebi, zaposlenicima, ali prije svega o kompaniji koju predstavljate, načinu na koji poslujete i kulturi komuniciranja. Komunikolozi pojašnjavaju da se poklonom šalje poruka o tome i što mislite o svom poslovnom partneru te što vam suradnja s njime znači.
 

Sama prezentacija dara, koja uključuje pakiranje, čestitku i način uručenja, također je bitan faktor koji može pomoći ili odmoći budućim poslovnim odnosima. Kreativni i inovativni poslovni pokloni uvijek su rado primljeni, o njima se priča, pokazuje ih se i komentira. Dobro upakirana priča ponekad je upečatljivija od izrazito vrijednog dara.

Imate li i nakon ovih ideja nedoumica oko odabira poslovnih poklona ili možda ne znate gdje pronaći poklone za svoje partnere, posjetite internet stranicu promopoint.hr na kojoj smo i mi pronašli svu inspiraciju za nadolazeće božićno poslovno darivanje. Sa izborom od čak 15.000 različitih artikala sigurno ćete pronaći poklon koji će idealno prenijeti priču vaše tvrtke i brenda.
 
Photo: www.shutterstock.com
 
Komentari
+2
 
oprezna
  • 26.11.2018 13:32:08
  • Bodova: 124959
  • Prijavi
Ne radim već neko vrijeme no koliko se sjećam posljednjih godina uglavnom su se poklanjali kalendari , upaljači , olovke , kišobrani , rokovnici i poneke sitnice. Sve je to bilo označeno logom firme .Vjerujem da su neke bolje tvrtke poklanjale vrijednije poklone .