Ove godine blagdane dočekajte bez stresa

Ove godine blagdane dočekajte bez stresa

Ipak je moguće uživati u ovo najljepše doba godine!

Sredina je prosinca, a to znači da blagdanska groznica uskoro počinje. Ovi dani mogu biti ispunjeni stresom oko kupovine i pripreme hrane za one koje volimo. Iako bi blagdani trebali donijeti toplinu i radost, neki od nas toliko se u dane prije blagdana “ubiju” od posla, da je teško na kraju opustiti se i uživati. Upravo zato “najljepše vrijeme godine” često je izvor napetosti, svađa i frustracija, što među kolegama, što u obitelji. Rješavanje svih uzročnika stresa u ovo vrijeme godine nemoguće je, no možete naučiti kako se na zdrav način nositi s njima i u potpunosti uživati u samim blagdanima i vremenu prije njih.

1. Izrazite se
Postanite svjesni svega onog zbog čega ste pod stresom, porazgovarajte se kolegama o tim problemima i pokušajte zajedno naći najbolje moguće rješenje. Ponekad je potrebno biti i čvrste ruke i ne pristati na neke ustupke (ako ste vi ona koju drugi uvijek zatrpaju s poslom).

2. Pišite
Ako još niste formulirali što vas točno muči ili imate teškoća  izravnim izražavanjem, uzmite papir i olovku ili sjednite za računalo i napišite što vas sve muči. Na vama je hoćete li to što napišete pokazati drugima. Već i sama činjenica da ćete ono što vas muči izbaciti iz sebe, pomoći će ukloniti ili smanjiti stres.

3. Smirite se disanjem
Stresa možete pokušati ublažiti i metodom “triju izdisaja”. Tri puta duboko udahnite i svaki put kada izdišete zamislite kako stres napušta vaše tijelo, a vi ste sa svakim izdisajem sve bliži stanju spokojnosti. Zamislite sliku koja vas smiruje – šumu, mirno more ili planinu i osjetite kako se vaš unutarnji mir sve više širi u vama i van vas.

4. Pokrenite se
Nakon što vas nešto uzruja, maknite se iz te okoline. Otiđite u drugu prostoriju sve dok se ne smirite. Dobijte drugu perspektivu na događaj i počnite raditi nešto drugo. Osjetit ćete  kako vam se um opušta dok se bavite manje napornim stvarima, tek kad se osjetite spremnima dovršite prijašnji posao.

5. Smiješite se
Što god morali napraviti, sve će vam biti lakše ako se nasmijete, čak i ako je to prisilan smiješak. Dokazano je kako smijeh nevjerojatno pomaže protiv stresa. Nakratko porazgovarajte se prijateljicom ili potpunim strancem na povratku s posla, sa prodavačicom ili osobom u redu s vama na blagajni. Šanse su velike da ćete imati razloga nasmiješiti se radi nečega u tom razgovoru.

6. Nagradite se
Istina je da je recesija, i da vi imate još cijeli popis sa sitnicama koje su potrebne vašoj obitelji ili u kućanstvu za ove blagdane, no pobrinite se da ove godine mislite i na sebe. Kupite nešto samo sebi. Ne mora to biti nešto veliko, već i neka sitnica, božićni ukras, kolač ili nešto slično. Smatrajte to zasluženim poklonom i osjetite kako vas stres napušta.

 
 
Komentari
+2
 
tkolac26
  • 15.12.2017 8:46:52
  • Bodova: 6622
  • Prijavi
Poklone za obitelj sam kupila još u 10mj. Ostale su mi još neke sitnice koje namjeravam kupiti do kraja sljedećeg tjedna i jedva čekam da ih sve sama umotam u odličan papir sa flamingo pticama koji sam uspjela nabaviti. Oduvijek se veselim blagdanima i kod nas u kući još uvijek vlada tradicija koju smo si sami stvorili odkako smo uselili u kuću. Volim se držati pravila,manje je više,posebno kada je hrana i Božićni ručak u pitanju i već jedva čekam da svi zajedno sjednemo z stol i nakon ručka krenemo odmotavati male poklone kojih je uvijek hrpa ispod bora.
malikekoserk1
  • 14.12.2017 15:41:12
  • Bodova: 22445
  • Prijavi
Super savjeti , ali prevelika je to euforija , svi hoćemo da napravimo sve najbolje, da sve bude lijepo, da razveselimo sve koje volimo, tako da će smirivanje doći tek nakon blagdana.